11

Re: Getuigenis Vemkeriky

Die Max Delie waar ze het over heeft, is dat een koosnaampje voor "Martial Lekeu"?

12

Re: Getuigenis Vemkeriky

Ik las zojuist de facebookposts van Douglas De Coninck over het dossier om te kijken of daar nog beweging was, en ik lees bij de reacties:

Marie-Josée Van Ecken ' t Is niet te geloven hoe geklungeld er is geworden. Dna blijkt niet van de reus te zijn. Uitleg slachtoffer als getuige verandert ook "Reus had zijn bekentenis gedaan op zijn sterfbed" later was het enkele dagen voor zijn dood", dan schuiven opnieuw met data, naar enkele jaren daarvoor. Uiteindelijk blijkt die reus in 2015 te zijn overleden. Waarom heeft die getuige zolang gewacht om komt het nu allemaal in een versneld tempo?
Leuk
· Beantwoorden · 26 oktober om 0:32
Beheren
Marie-Josée Van Ecken
Marie-Josée Van Ecken Ik heb de besprekingen waarin Frans aankondigde dat hij overvallen ging plegen bijgewoond. Alle aanwezige zegden "En ik doe mee", dan vroegen zij aan mij of ik ook meedeed. Ik heb gezegd dat ik zoiets niet deed. Onmiddellijk knikte Frans naar de anderen om mij het zwijgen op te leggen. Ik ben naar buiten gerend op de straat... Delie riep dat hij het wel zou doen. Ik heb veel moorpogingen meegemaakt. Sommige vastgesteld door het parket, ook bevestigd met doktersattesten, veel autoaccidenten meegemaakt, alles geseponeerd.
Leuk
· Beantwoorden · 26 oktober om 0:35
Beheren
Marie-Josée Van Ecken
Marie-Josée Van Ecken Aanvankelijk was het om snel veel geld te hebben. Daarna zijn er nog anderen op de kar gesprongen, en zo kreeg het uiteindelijk een politiek tintje. Verschillende van E.R. hebben er aan deel genomen.
Leuk
· Beantwoorden · 26 oktober om 0:43
Beheren
Marie-Josée Van Ecken
Marie-Josée Van Ecken Ik heb bij de politie in Brasschaat al aangifte gedaan enkele dagen na de 1ste overval. Het was wel al bezig in 1983. Ik heb blijven herhalen en doe het nog steeds Delie is ene van de bende van Nijvel (ik ken ook nog heel wat anderen, gezien ik de verg...Meer bekijken
Leuk
· Beantwoorden · 26 oktober om 0:48
Beheren
Marie-Josée Van Ecken
Marie-Josée Van Ecken Delie heeft aan mij uitleg gegeven hoe ze tewerk gingen: Zij reden eerst allemaal in eigen auto tot achter de hoek waar zij een aanslag gingen plegen, dan stapte ze vliegensvlug gezamenlijk in 1 auto en reden terplaatse en voerde snel de overval uit, iedereen dodend die hen bekeek uit angst nadien herkend te worden. Dan reden ze weg in 1 auto tot achter de hoek. Daar stapten ze terug in eigen auto, dat viel niet op door de paniek die er was, en reden elk met hun eigen voertuig weg. 1 man moest de wapens gaan verstoppen. Bij elke overval was het een andere die de leiding had.
Leuk
· Beantwoorden · 26 oktober om 0:54



Dit is volgens mij afkomstig van dezelfde persoon als die van de twitter account.

13

Re: Getuigenis Vemkeriky

Bericht waaronder deze mevrouw (?) post van DDC dateert van 25-10-2017


bericht waarop meer bekijken staat uitgeklapt

Marie-Josée Van Ecken Ik heb bij de politie in Brasschaat al aangifte gedaan enkele dagen na de 1ste overval. Het was wel al bezig in 1983. Ik heb blijven herhalen en doe het nog steeds Delie is ene van de bende van Nijvel (ik ken ook nog heel wat anderen, gezien ik de vergadering heb bijgewoond waar zij besloten overvallen te plegen). Delie is diegene op robotfoto's 1° die met zijn hoedje zonnebril en regenjas 2de die met zijn bivakmuts. Er waren ook vrouwen bij met aangeplakte baarden en snorren, etc..Vermommingen.


Heb er toch wat vragen bij. Volgens profiel afkomstig uit Limburg, lijkt weinig echte facebookvrienden te hebben. Profiel lijkt ook nog niet lang te bestaan. Die Max Delie lijkt niet te googlen?
Een fantaste?
Iemand enige aanknopingspunt?

Indien het een fantaste is: waarom doet iemand zoiets?
Mocht die Delie bestaan en schrijft er iemand zulke dingen, lijkt me dit een zeer wrede manier om wraak te nemen.

Re: Getuigenis Vemkeriky

Jef Vermassen: "Ik heb een brief gekregen van een Bendelid met de namen van de leden. Die werd door het parket te laat geopend." #7dag https://t.co/IEb9B7bw8j

Hoort hier eigelijk niet thuis, maar lees de twitter antwoorden. En jahoor daar is ze weer.