21

Re: Hage Maroun

Django68 wrote:

Op pagina 454 van 'De elite van de macht de elite' lees ik Dat Hage Maroun in het vizier van de bendespeurders raakte toen bij hem het wapen werd aangetroffen dat werd gebruikt bij de moord op Van Camp... 

Worden hier niet een paar feiten door elkaar gehaald? Gaat dit niet over de GP 9mm die mogelijk door Maroun verkocht werd?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Hage Maroun

Denk ik ook. Behalve dat de GP 9mm nooit in beslag genomen werd. Ik vermoed dat het hier om een feit gaat dat door Baeyens fout geïnterpreteerd werd. Eenzelfde euvel waar de boeken van Bouten onder leiden. Foute aannames die als feiten gepresenteerd worden.

23

Re: Hage Maroun

Hage maroun a habité à une date non determiné à Erpe Mere, deelgemeente van Aalst.

Re: Hage Maroun

Is er geweten wanneer? Erpe Mere en de gestolen wapens van Mendez, Montel, ...

Trojan, voor die omgeving en Hage Maroun is Geschier ook heel belangrijk hij wordt wat vergeten in het dossier. En volgens mij is er een link tussen hem en het rechts bikers huurlingen milieu in die omgeving.

Trojan wrote:

Copy paste van Franstalig forum:

In Aalst hebben we een bijzondere belangstelling voor de Libanese filière omdat Hage Maroun (en anderen, waaronder Nederlanders) er geregeld rondhingen.

Die band tussen Hage Maroun en Aalst interesseert me erg. Weet iemand meer hierover? En wie zijn die Nederlanders?

Nederlanders, lees wat Bultot zegt de ochtend na Aalst! Ook Montel en de Nederlanders en wapens van Mendez in Erpe Mere!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

25

Re: Hage Maroun

the end wrote:

Trojan, voor die omgeving en Hage Maroun is Geschier ook heel belangrijk hij wordt wat vergeten in het dossier. En volgens mij is er een link tussen hem en het rechts bikers huurlingen milieu in die omgeving.

Bikers? Zijn dat dan de Blue Knights waar Niet Simpel over begon net voor zijn verbanning?

Re: Hage Maroun

Die bestonden toen nog niet, dus in die context hebben ze er niets mee te zien. Ik zou het meer in de richting van Geschier zoeken en Londerzeel waar rechtse meetings doorgingen, via daar is er een link naar Aalst. Misschien de schietclubs rond Aalst?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

27

Re: Hage Maroun

Hage Maroun zou 180 miljoen bfr hebben gekregen van koning Fahd voor bewezen diensten? Zie artikel Gilbert Dupont op Franstalige site.

28

Re: Hage Maroun

Bikers in Erpe Mere: Blue Angels. Makkelijk te connecteren met de wereld van caféspelen. Documentaire te vinden op YouTube. Dubieuze rijkswachters in Erpe Mere lid van Blue Angels geweest? Een aantal Blue Angels moet ook zeker te koppelen zijn aan de motorhandel van Podevijn.

Re: Hage Maroun

Trojan, zoek het niet te veel onder de kerktoren. Denk goed na Hage Maroun, en het type huurlingen bikers met een link naar Londerzeel en betrokken in smokkel met Zweden. Denk aan Geschier en Armfelt ook, het is in die middens.

Nog iets Trojan, de kans is heel groot (ik ben er bijna zeker van) dat het in relatie staat met Ghislain Hinderijckx.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

30

Re: Hage Maroun

Trojan wrote:

Bikers in Erpe Mere: Blue Angels. Makkelijk te connecteren met de wereld van caféspelen. Documentaire te vinden op YouTube. Dubieuze rijkswachters in Erpe Mere lid van Blue Angels geweest? Een aantal Blue Angels moet ook zeker te koppelen zijn aan de motorhandel van Podevijn.

Ik heb geen tijd om alles door te lezen, maar hier en daar heb ik toch al eens een verwijzing gevonden naar de wereld van caféspelen. Bedoel je hiermee, dat er toch een link zou kunnen zijn met de man van het waterkasteel? En hoe serieus bedoel je dat, en zijn er nog mensen die dit geloven? Persoonlijk zou ik er nu ook niet door van mijn stoel vallen, maar toch.