Re: Jef Vermassen

“Getuige van overval Bende van Nijvel vond wagen terug met lijk in koffer” » Nieuws

42

Re: Jef Vermassen

louisfrancois wrote:

Vermassen: “Mensen in nette burgerpakken achter de Bende” » Nieuws

Met een speldje van de Lion’s club op de kraag van hun vest?

Om niet in raadsels te spreken. Willy Pourtois bvb. Van de Lions Club wordt beweerd dat de overgrote meerderheid van de leden geen flauw idee had van waar het de top om te doen was.

Re: Jef Vermassen

De Luikse procureur-generaal Christian De Valkeneer, die het onderzoek naar de Bende beheert, heeft zijn twijfels bij de beweringen van Vermassen. 'Deze advocaat weet niet waarover hij praat, hij zou beter nu en dan op zijn tong bijten', zegt De Valkeneer aan de RTBF. 'De pistes die meester Vermassen naar voren schuift zijn gewoonlijk al geverifieerd en hebben nooit tot iets geleid. Het is non-informatie.'

» Nieuws

44

Re: Jef Vermassen

Was Vermassen vroeger geen lid van de Rotary in Aalst? Want van Ben moet het concreet. In elk geval heb ik een keer goed nagedacht over Vermassen ondertussen. Als je die man in enkele lettergrepen zou moeten omschrijven: Mees-ter Ma-ni-pu-la-tor.

45

Re: Jef Vermassen

Elke advocaat is manipulator. Het verbuigen en misbruiken van feiten en gegevens in het voordeel van hun klant is nu eenmaal hun job.

Re: Jef Vermassen

Koen Geens aan het woord tijdens de namiddagzitting van de Commissie van Justitie van 31 oktober 2017:

Op uw vragen met betrekking tot de brieven van meester Vermassen heb ik vorige week reeds geantwoord. In dat verband herhaal ik de woorden van de procureur-generaal: "L'avocat Vermassen a transmis à trois reprises des informations à la justice. Elles furent exploitées et ne livrèrent aucun élément contributif pour l'enquête"."

Bron: Verslag Commissie van Justitie | Verslagnummer nr. CRIV 54 COM 760 | 31 oktober 2017 (namiddagzitting)

Vermassen heeft dus driemaal informatie overgemaakt aan Justitie. Deze informaties werden in rekening genomen en onderzocht maar hebben geen enkel element opgebracht die het onderzoek verder vooruit kunnen helpen.

47

Re: Jef Vermassen

Ja, terwijl dit toch een doorbraak had moeten betekenen.

48

Re: Jef Vermassen

Jef Vermassen heeft een ontmoeting gehad met de speurders en magistraten van het Bende-onderzoek:

Tueurs du Brabant: Jef Vermassen a enfin parlé aux enquêteurs au sujet de ses “révélations”

“Des informations pas neuves”, selon Christian De Valkeneer.

Comme il l’avait proposé, Me Jef Vermassen a rencontré les magistrats et enquêteurs chargés à Charleroi du dossier des tueries du Brabant. “Cela s’est bien passé, a confié lundi le procureur général Christian De Valkeneer . Ce fut un bon entretien. Mais (Me Vermassen) ne nous a pas appris autre chose que ce qu’il a annoncé dans les médias”.

Lees hier het hele artikel » Nieuws

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Jef Vermassen

Met andere woorden; een luchtbel!

50

Re: Jef Vermassen

Jef Vermassen heeft een nieuwe (anonieme) brief gekregen:

Jef Vermassen zwaait met nieuwe anonieme brief: “Rijkswachter met Porsche mocht Bende van Nijvel niet achtervolgen”

Advocaat Jef Vermassen heeft een nieuwe “waardevolle” anonieme brief ontvangen in de zaak van de Bende van Nijvel. Dat verklaarde hij gisteren tijdens een debat in het Justitiepaleis. “Een rijkswachter met een snelle Porsche mocht niet tussenkomen na de overvallen op de Delhaizes in Eigenbrakel en Overijse. Dit is al de tweede duidelijke getuigenis dat agenten niet mochten optreden tijdens de overvallen.”

Lees hier het hele artikel » Nieuws

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube