Re: Jean-Claude Jandrain

Is Jean-Claude Jandrain familie van Jean-Paul Jandrain? Op zijn profiel staat een foto die sprekend op hem gelijkt. Ook met zo'n afrokapsel, wat gelijkend op Jimi Hendrix. Hij staat er afgebeeld als muzikant in podiumoutfit. Hij lijkt te zingen, en er staat ook nog personen op gitaar en drums op. Houdt zich ook bezig met creatie 3D-ontwerpen en maken van meubels uit paletten. Is Jean-Claude nog in leven? Is dit een broer, of eventueel zoon die foto van zijn vader gepost heeft? (Bij zijn beroep staat DJ.)

Re: Jean-Claude Jandrain

Een foto van Jean-Claude Jandrain enkele jaren voor zijn overlijden.

http://nsm07.casimages.com/img/2017/12/30//17123009152114738715431649.jpg

Bron: Claude Sunain op het tueries-forum

43

Re: Jean-Claude Jandrain

Robotfoto nummer 4/nummer 10 ... zoals ik het heb waargenomen.

44

Re: Jean-Claude Jandrain

bely, was die persoon in de frituur (die op Jandrain zou lijken) besnord op het moment dat je hem zag en had hij toen al dan niet een afrokapsel en/of bakkebaarden?

45

Re: Jean-Claude Jandrain

dim, letterlijk uit pv van januari 2011:

Persoon 5: atletisch figuur. Imposante figuur, ongeveer 1,85m à 1,90m. Perfect silhouet. Had een lange jas, parka of legerjas. Droeg legerboots met broek in de laarzen. Opvallende bakkebaarden, getrimd. Donker haar, niet zwart.

Ter info: zijn haar was kort geknipt, dus geen afrokapsel.

46

Re: Jean-Claude Jandrain

Ok, thx, dus ook geen snor?

47

Re: Jean-Claude Jandrain

Geen snor. Bij het einde van het verhoor had ik de indruk dat de speurders de persoon die ik beschreef kennen. Er werden gedetailleerde vragen gesteld o.a. over tatoeages op de arm, verwijfde trekken, ...

48

Re: Jean-Claude Jandrain

swansongunsung wrote:

Het eerste deel is alleen een voorpagina van de PV zelf.

PV of brief? Datum? En wie is dan de tweede handtekening?

49

Re: Jean-Claude Jandrain

Ben, een vraag voor jou over een vroegere post van jou.

Ben wrote:

tijdens een verhoor van 31 oktober 1985 verklaart de vrouw van Jandrain:

"J'ai travaillé au GB de Rixensart et j'ai également travaillé en déplacement au [de tekst is hier weggevallen] de Uccle."

Bron: Témoignage Helman Marie (ex-femme de Jandrain). PV 31/12/1985.

Volgens Dim was het absoluut onwaar dat de ex van Jandrain ooit gerante was van de Delhaize Fort Jaco. Jij beweerde dus dat de tekst weggevallen was op het PV dat je consulteerde. Ik merk ook op dat het over twee verschillende data gaat, namelijk 31 oktober en 31 december. Heb jij dat PV nog? Kan het dus zijn dat er een vervalst PV in het dossier zit?

50

Re: Jean-Claude Jandrain

Op 18 oktober 1985 wordt Simone Dolimont verhoord door onderzoeksrechter Schlicker. Daarin zegt zij:

“L’epouse de Jandrain qui est une connaissance du lycée, qui se prénomme Marie-Jeanne a été gérante d’un Delhaize à Uccle (Fort-Jaco)."

Op 31 oktober 1985 wordt Marie-Jeanne Helman verhoord door onderzoeksrechter Schlicker. Ik neem de tekst hieronder letterlijk over. Er ontbreken verschillende letters en woorden:

“i availlé au GB de Rixensart et j’ai également travaillé en déplacement au de Uccle.”

fenix wrote:

Ik merk ook op dat het over twee verschillende data gaat, namelijk 31 oktober en 31 december.

Hoe kom jij aan de datum van 31 december?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube