We moeten mekaar helpen corrigeren en aanvullen.
Wij zijn de vijand niet .

Het zijn niet de slechtste vruchten waaraan de wespen knagen.

62

Laat het ons dan weten the end  , ik zie er blijkbaar ook over ! Zo wordt het een raadsel omweven met raadseltjes !

LEO, heel zeker komt nog, ik had in het topic Waver post geplaatst die ermee samen gaan maar ze zijn verdwenen (Ben?). Misschien mag het niet te duidelijk zijn. Maar denk aan het NDB dossier en de zaak waar Dekaise verdachte in was, zelfde namen als in agenda van Tuna en zelfde advocaat. Beijer is daar ook goed van op de hoogte, zelfde namen van vrouwen op zijn lijst.

En aan anderen het is positief bedoeld wat ik schrijf. Om het kluwen tot in de details te ontwaren moet men nu eenmaal het dossier door en door kennen.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

@cobra
Wie is de killer, 'toujours bon pied bon oeil'?

65

Hoeveel mensen beweren hier ondertussen de waarheid te kennen zonder dat ze ermee voor de dag komen? En terwijl beginnen ze ballonnetjes op te laten om geld in te zamelen zodat ze actie kunnen nemen. Dat ruikt naar oplichterij en aandachtzoekerij!

Boter bij de vis of terug spreken van persoonlijke hypotheses aub!

66

cobra wrote:

om te eindigen
heb mij vastgebeten in dit dossier jarenlang undercover( want mijn echtgenote (die ziek is geworden na die jaren van angst en miserie ( dikwijls onaangekondigd bezoek, sluipen rond de woning enz.) met één gedachte : once upon a day....
op 1.12.2017 was ik "officieel " in pensioen en dat was het moment op uit de cocoon te komen.
Mijn idee was toen: onbaatzichtig Mr. Van de Steen helpen hem de waarheid vertellen vragen ofdat hij heil zag in een vzw met hem als uitgangsbord een paar ex-speurders ( die het dossier kende) met een sterke partner ( Delhaize ==>> slachtoffer )
dan via sponsoring of crownfunding genoeg fondsen op te halen om al die personen (die in mijn hoofd geprent staan) te gaan bezoeken en te luisteren en dan de cel confronteren met het onderzoek van de vzw.
Men heeft mij zelfs voorgesteld om privé detective te worden. Heb dat ferm geweigerd. Ben en wil geen informant of afhangen van het humeur van sommige grote "chefs" Heb dat lang genoeg meegemaakt.
Maar Mr. Van de Steen heb ik nooit gezien op de bijeenkomst, heeft nooit interesse getoond in mij ( zijn goed recht) hebben ondertussen zitten te leuren met andermans onderzoek ect.

David Van de Steen wenst hier graag op te reageren. Hieronder zijn reactie:

Ik ben totaal niet opgezet met cobra zijn uitlatingen via het forum. Ik heb deze man nooit persoonlijk gesproken, enkel via tussenpersonen. Van een vergadering weet ik niks! En wat ik weet komt uit mijn grootvaders dossiers, zeker niet van hem. Als meneer picuren wil draaien omdat ik niet op hem inging, vind ik dit zeer klein en is mijn geloof in zulke personen weg. Ik zou hem aanraden mijn naam niet meer te gebruiken voor negativiteit en vingerwijzingen. Hiervoor heb ik al iets teveel meegemaakt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

67

Aubanel wrote:

@cobra
Wie is de killer, 'toujours bon pied bon oeil'?

Denk dat het Chronos en niet Cobra die daar van sprak.

In het dossier « Pinon" bevindt zich geen inventaris die is
opgemaakt door het openbaar ministerie te Nijvel. Wel zit bij dit
dossier een inventaris waarin de verschillende stukken in chronologische
orde worden opgesomd, en die werd opgesteld door
A. Bourgeois in zijn hoedanigheid van VolksvertegenwoordigerVoorzitter
van de eerste «Bende-comrnissie ». De stukken van het
dossier «Pinon", waarover de huidige commissie beschikt, zijn
doorgenummerd - met rode nummering - van 1 tot 137. Klaarblijkelijk
gaat het hier niet om de originele nummering van deze
stukken. Op sommige stukken komt namelijk ook een zwarte
nummering voor, die klaarblijkelijk wel de originele nummering
is. De originele nummers zijn echter niet terug te vinden op alle
stukken van het dossier. Hieronder wordt het dossier beschreven
zoals het door de procureur-generaal werd overgemaakt, waarbij,
voorwat de stukken betreft, wordt verwezen naar de rode nummering.

Is ooit onderzocht wie deze nummering heeft 'aangepast'

Wie die nummering heeft aangepast weet ik niet. Wie eiste dat de stukken bij hem kwamen, ook al kwamen ze hem in feite niet toe weet ik wel.
Wie op een bepaald moment opmerkte dat er stukken ontbraken weet ik ook. Jullie ook trouwens.

Sorry dat ik geen namen noem, ik wil niet meer horen dat ik de nabestaanden etc....etc....

@Cobra gaarne uitleg over deze uitspraak "heb mij vastgebeten in dit dossier jarenlang undercover( want mijn echtgenote (die ziek is geworden na die jaren van angst en miserie ( dikwijls onaangekondigd bezoek, sluipen rond de woning enz.) met één gedachte : once upon a day....
op 1.12.2017 was ik "officieel " in pensioen en dat was het moment op uit de cocoon te komen"

U spreek van undercover en uit cocoon komen  en u spreek over onaangekondig bezoek en sluipen rond het huis. Ik lees daar toch enige contradictie. Gaarne uitleg.