11

Re: Bos van Houssière

http://i62.servimg.com/u/f62/11/22/12/24/sluiks10.jpg

Nog eentje van mijn wandeling door het bos. Deze foto werd genomen op ongeveer 1 km van de  N533, de baan tussen Braine-le-Comte en Nijvel en ongeveer 1,2 km zuidelijker dan de vorige foto's.

Het was/is hier duidelijk een leuk plaatsje om afval te dumpen, want buiten deze rommel lagen er nog een paar banden (vier denk ik) en een paar tonnen. Ik wil hier nu niet verklaren dat deze rommel toebehoort aan de bende van Nijvel.

Ik wil enkel aantonen dat het een vrij groot bos is en dat er op veel verschillende plaatsen rommel ligt, net omdat zo'n goed bos is om rommel te dumpen. Donkere wegen die het bos doorkruisen en meestal niet veel verkeer.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Bos van Houssière

In Henegouwen kom je al keer een uitgebrande wagen of totaal ontmantelde wagen temidden van het bos tegen.

Re: Bos van Houssière

club_le-happy-few wrote:

In Henegouwen kom je al keer een uitgebrande wagen of totaal ontmantelde wagen temidden van het bos tegen.

Inderdaad. lol