81

Re: Nr. 4: Killer

Hier een foto van de jonge Dalem, weer zonder haar. Mààr, niet kort genoeg. D.m.v. Photoshop heb ik het licht uit de foto gehaald, waardoor de haarinplanting min of meer zichtbaar wordt. En ja hoor, we komen in de buurt van robotfoto's 10 en 14. En weet je waarom ik bijna zeker ben dat dit onze man is, dat zijn de vleugelachtige rimpel op zijn voorhoofd, het gootje tussen neus en bovenlip, het afdakje in het midden van zijn onderlip (er zijn er niet veel die dat hebben) en zijn spitse neus. Gootje? Afdakje? Een heuse doe-het-zelver! Got you, bitch!

http://users.telenet.be/renevlayen/Dalem.jpg

82

Re: Nr. 4: Killer

Ja, die vleugelachtige rimpel en dat afdakje... Mij vallen ook de mondhoeken op, Reneke. Hier glimlacht hij, maar als we hem boos zouden kunnen maken, dan zouden ook zijn wenkbrauwen richting robotfoto gaan. Sterk werk. En een killer met een curriculum vitae, en (niet onbelangrijk) een moeilijke jeugd gehad in instellingen etc. Zou hij misschien de gast zijn - 'knettergek' en gewelddadig - die Vandeuren op sleeptouw nam? De vorm van zijn hoofd sluit sterker aan bij de veel latere foto's uit de periode Habran. Dit lijkt me helemaal niet onmogelijk.

83

Re: Nr. 4: Killer

Reneke wrote:

En weet je waarom ik bijna zeker ben dat dit onze man is, dat zijn de vleugelachtige rimpel op zijn voorhoofd, het gootje tussen neus en bovenlip, het afdakje in het midden van zijn onderlip (er zijn er niet veel die dat hebben) en zijn spitse neus. Gootje? Afdakje? Een heuse doe-het-zelver! Got you, bitch!

Jeetje, goed gezien Reneke!

Re: Nr. 4: Killer

De nummer 4 zou dus de door Adam ook aangehaalde Pierre M. zijn en kompaan van de gebroeders Sliman die een bende vormden die meedogenloos en bloeddorstig tekeer ging in Frankrijk en België! Een zeskoppig bende!

85

Re: Nr. 4: Killer

Ik geloof er niets van, Luk. De man op de foto van Het Belang van Limburg heeft een heel andere haarlijn dan die op de robotfoto's 10 en 14, waarvan toch 'beweerd' wordt dat ze dezelfden zijn als die op foto 4.

86

Re: Nr. 4: Killer

Ik heb vorige week maandag mijn bevindingen per mail overgemaakt aan de speurders. Twee dagen later was deze man zijn smoelenboekbladzijde uit de ether. (Ik gebruik met opzet niet de Engelse term). Ik vind dat hoogst eigenaardig. Zit er iemand achter zijn veren?

Re: Nr. 4: Killer

Reneke, zou daar niet van verschieten. Wilt U eens zien onder Frédéric Saucez. U bent daar super in. Thx.

88

Re: Nr. 4: Killer

Reneke wrote:

Ik heb vorige week maandag mijn bevindingen per mail overgemaakt aan de speurders. Twee dagen later was deze man zijn smoelenboekbladzijde uit de ether. (Ik gebruik met opzet niet de Engelse term). Ik vind dat hoogst eigenaardig. Zit er iemand achter zijn veren?

Wie zal het zeggen maar het gaat wel die richting uit of is hij getipt?

89

Re: Nr. 4: Killer

Zeno, best mogelijk, maar dan vraag ik me af wat die tipgever op dit forum en meer bepaald, dit topic te zoeken heeft. Griezelig!

90

Re: Nr. 4: Killer

Jamaar Reneke, je zegt toch dat je je bevindingen aan de speurders hebt overgemaakt. De mol zit dan wellicht daar of interpreteer ik dit slecht?