391

Re: Hypothese Cobra

cobra wrote:

en ken er nog enkele RW'ers die nog gezond zijn en leven en een van deze weken bezoek gaan krijgen van de nieuwe ploeg. en nog een paar WNP'ers die plotseling belangrijk worden na vinden van nieuwe 'sporen'

Miljaar.....gelieve je aub aan uw zwijgplicht te houden, Cobra, please. Laat je niet vangen en hou je vingers aub van het klavier. Niemand verder verontrusten en vooral geen zaken verbranden. Ik voel, ik begrijp, maar te belangrijk om je niet bij het ootje te laten nemen. Ik verwijs naar ons gesprek van heden en neem aub een afwachtende houding op de stukken die volgende week moeten toekomen.

392

Re: Hypothese Cobra

@ forum
1. Mijn "opdracht" zit erop.
2. Wilde het onderzoek "leiden" naar bepaalde sporen en vooral een nieuwe cel  met nieuwe magistrate( is geluk)
3. Ben gehouden tot een beroeps geheim en blijft dat trouw tot men mij zelf vraagt om "nieuwe" feiten te onthullen
4. Wij hebben ontzettend veel respect voor al deze "getrouwen" en vooral deze die al jaren koortsachtig de waarheid willen onthullen
heb maar één raad: vrees niet meer voor je leven. Gaat niet naar een advocaat want deze dient alle vertrouwelijke info bij hem te houden (is nu eenmaal de wet) .. Dit telde niet voor mij: ben maar iemand die verslag brengt van free-lance research en hou mijn woord: absolute discretie . Dus heb geen namen  van genoemd mensen die op de een of ander reden hun ei kwijtraken.
5. De splijtomanen wet: niet te véél op hopen: weet dus nooit wie te vertrouwen en wie niet binnen de gerechtelijke wereld. Gaat hier nog altijd  over vééééél geld dat nog altijd 'dirty' is en kan 'geconfisqueerd' worden

en ten laatste (alles is gezegd en geschreven) voor diegenen die op "weerwraak" uit zijn ten overstaande van mijn familie ,  kennissen, relaties  of mezelf:
goede raad . Niet doen.
Sinds gisteren staat de oplossing op diverse domeins met "slapende links" dit is links die via via kunnen geactiveerd worden en die zoals Latinus en Bougerol het verwoordde: het einde van een tijdperk. (met "groen" licht)
Bij de minste "onregelmatigheid" in mijn saai bestaan ( nu wat een geluk) zal dat "schimmig bedrijfje" via " schimmige" personages
deze links asap activeren en kan de gemeenschap lezen ( alles in twee talen = veel vertaal werk geweest) wat voor rotzakken erachter zaten van welke aard, stand ????
We don't care anymore en vooral al deze "netwerk medewerkers" hebben een uitgesproken haat tegenover mensen die sex hadden met minderjarigen (lees pedo's) ...... vul zelf in. (ken geen enkele gangster die sympathie heeft voor pedo's)
EN LAAT ANDERE MENSEN MET RUST OP DIT FORUM
Laatste bericht tot nader order.
95% relaas van echte feiten en 5% desinformatie ( zoals men in het speurders milieu zegt: een klein vis werpen voor een grote walvis)
Dank voor het bijten in de aas.

@La Cosa Belgica ( en dat is geen "verbeelding")

@ Boemerang

geen angst hebben.
Maak me sterk: beloof je en al die anderen : absolute discretie en ben maar tussenpersoon ( ben toch al gek, zatlap, hoerenloper enz versleten)
en wie mijn vrienden raakt komt aan  mezelf en gezien ik een "speciaal" geval ben............................ burgelijke ongehoorzaamheid????
maar nooit namen noemen ( is niet de bedoeling)
Je leven is uiteindelijk meer waard ( voor jezelf, je naasten) dan wat gebeurd is alhoewel ik je kan begrijpen ( vergeet Aalst nooit ne vooral de wenende doodsangstige RW'ers , die slachtoffers enz. Aalst  Is iets dat je hele leven bijbleef.
Het is mijn echtgenote die keek naar de reconstructie van Aalst en stomweg keek ik mee en alles kwam terug boven; de woede, de walging van dergelijke smeerlappen en baf begon opnieuw (had nochtans gezworen niets meer te doen aan deze bende)
kreeg direct deksel op mijn neus ( vanwege een slachtoffer wiens naam ik tot aan mijn  dood nooit meer zal vernoemen)
en in zéér moeilijke omstandigheden en dankzij vele forumleden, ex-speurders, ex-magistraten enz. heb ik doorgezet.
En guess what..... de maatschappij en de slachtoffers verdienen eindelijk rust ...... in 2018
Uiteindelijk is de pen sterker dan het zwaard

@ einde
@ La Cosa Belgica

393

Re: Hypothese Cobra

Cobra, misschien had je het eventjes te druk (kan gebeuren smile ) waardoor je geen tijd had of waardoor je over mijn vraag en de vraag van Merovinger gelezen hebt waarbij gevraagd wordt de "ongekuiste versie van het dossier Pinon" waar je het over had te bezorgen? (Dus een andere versie dan het dossier van Latinus/Pinon van 689 pg's, wat door velen hier (zoals ik) gekend en gelezen is). Bij deze stel ik deze vraag dus opnieuw uit interesse voor het dossier.

Non semper ea sunt quae videntur

394

Re: Hypothese Cobra

FreCR wrote:

Cobra, misschien had je het eventjes te druk (kan gebeuren:)) waardoor je geen tijd had of waardoor je over mijn vraag en de vraag van Merovinger gelezen hebt waarbij gevraagd wordt de "ongekuiste versie van het dossier Pinon" waar je het over had te bezorgen? (Dus een andere versie dan het dossier van Latinus/Pinon van 689 pg's, wat door velen hier (zoals ik) gekend en gelezen is). Bij deze stel ik deze vraag dus opnieuw uit interesse voor het dossier.

Een fout en nalatigheid van mijnentwege, FreCR, om u hiervan niet tijdig in kennis te hebben gesteld donderdag jl.. Ik heb niet nagelaten om hierover Cobra telefonisch te contacteren ingevolge jullie verzoek ivm het desbetreffend dossier. Ik heb zodra opnieuw telefonisch contact met Cobra inzake een andere dringende aangelegenheid en zal het opnieuw ter spraak brengen.

395

Re: Hypothese Cobra

@luk paard

alleen diegenen die de jaren '80 hebben gekend weten wat  er van aan is.
Het is niet dat 1% van de RW ( en 99% van de top) 'dirty' waren dat jij ze allemaal in dezelfde pot moet gaan stoppen.
Of dat jij dat gelooft of niet zijn niet onze zaken maar sommige RW's wisten het al in 1984 maar werden opzij gezet.
Maar blijf de kranten volgen. Binnenkort hot news en maak dan maar reeds een excuses post klaar.
Want je zult ze nodig hebben.
Deze plot van de bende was van eenvoud geniaal en uitvoering brillant en enkel experts in militaire operaties konden dit uitwerken . Dat men dat zelfs klaar kreeg met amateurkes en andere notoire gangsters was op zich al meer dan briljant.
En volgens mij ( heb geleefd in die tijd) was er één militair strateeg die boven allen uitstak: Jean Bougerol, een intelligent, gevaarlijk opvliegende militaire genius die vooral aan zelfverheerlijking verslaafd was. en .... ene Bouhouche nog gekker dan gek maar geniaal in vermommingen en geweldig opvliegend.
Honderden bob'ers hebben gewerkt als gekken om hun werk en naam te zuiveren.   3 vuile commissarissen van de PJ bxl hebben voor God gespeeld: Reyniers, Marnette en zimmer . Zij hebben zelfs gesold met de magistraten in dit dosssier simpel van geest maar geniaal in uitvoering.

Wat betreft; ongekuist dossier. Komt er wel aan. 321 pagina's inscannen, uploaden, enz. naar een SSl vraagt een beetje tijd ook voor simpele geest als Cobra.
Nooit een gegeven paard in zijn bek zien. Kan geweldig stinken.

396

Re: Hypothese Cobra

Het ontsnapt blijkbaar aan sommige personen hun aandacht dat o.a. hooggeplaatste officieren van de ex Rijkswacht een belangrijk aandeel hebben gehad in de bevelen ter uitvoering van de feiten.

397

Re: Hypothese Cobra

Bossi wrote:

Het ontsnapt blijkbaar aan sommige personen hun aandacht dat o.a. hooggeplaatste officieren van de ex Rijkswacht een belangrijk aandeel hebben gehad in de bevelen ter uitvoering van de feiten.

Zeur zo niet Bossi. Heb nog nooit zo’n domme bende gezien die eerst zoveel moeite doet om hun spinsels eerst op een forum te plakken, om pas daarna met hun dossiertje naar de onderzoeksrechter te stappen. Dat is een uiterst klungelachtige en ongepaste manier van communiceren. Je cridibility ga je zo niet opvijzelen of dacht je dat het hier vol onnozelaars zit? Duik verdomme in uw pv’kes, kom tot uw aangekondigde arrestaties en we zullen u dan wel beoordelen.

398

Re: Hypothese Cobra

Een boodschap die ik graag aan de steunende lezers wil meegeven. Steeds positief blijven bekijken. Er is totaal niets mis met een forum wanneer gegevens worden uitgewisseld, vergeleken en eventueel aangepast. En net daarvoor waarschuwde ik voordien over de ongerustheid en de zenuwachtigheid dat we konden opmerken. Zowel op als achter de schermen. De vraag hoeven we ons niet te stellen waarom wij worden afgeschoten indien er in ons onderzoek en tussenkomsten onwaarheid zou zijn. Persoonlijk beperk ik mij dan nog tot het strikt minimum over de vrijgave van gegevens en welke gegevens naar voorkomen.

Ten tweede : ze nemen de boodschappers aan maar de werkelijke boodschappen worden opzettelijk genegeerd. Dit is niet zonder enig belang.

Ten derde: Kunnen we voorbehoud nemen ingevolge de gedragingen van Zen(r)o's ingevolge de rechtspleging voorzien bij Wet van 26 juni 1990, inzonderheid en overeenkomstig art. 5 - 23 en inzonderheid art. 5§2 houdende eveneens de Wet van 26 juni 1990. Niet alleen ter bescherming van mijn persoon, mijn collega's of mijn medewerkers die zich op vrijwillige basis hun werkzaamheden verrichten, maar ter bescherming van de maatschappij.

Beroepshalve stel ik nog steeds mijn volste vertrouwen in mijn team, Luc, Dries, Marco, Fabienne, Wouter, Kris, Celine, Bernard, Wim, Jan, Peter, Jaques, Ivo, Gert, Pieter en Anja.

Aangezien dat veel lezers zich storen aan zeno zijn gedrag en nietszeggende geschriften die geen enkel positieve bijdrage leveren aan het forum, heb ik heden niet nagelaten om de moderator forumbeheerder hiervan schriftelijk in kennis te stellen.

Tombe en HC4L, ook namens het team, bedankt!!

Re: Hypothese Cobra

Team, we weten dat jullie uit het goede hout gesneden zijn! Oprecht hartelijk dank voor jullie permanente en persoonlijke inzet tot in de nachtelijke uren. Onzin dat men schrijft over jullie vernietigt zichzelf. Keep up the good work. Ervaring komt met de leeftijd en die kan men niet kopen! Er is al veel tegenwind/storm/orkaan zelfs geweest, maar gewoon verder doen. Om de een of andere reden heb ik het gevoel dat de Gloriedag eraan komt.

400

Re: Hypothese Cobra

Ik vind dat een vreemde insteek. Een gloriedag zal er volgens mij nooit komen. Want dat zou (eventueel) willen zeggen dat de schuldigen hun straf niet zouden ontlopen en de slachtoffers zouden herleven. Dat is helaas niet meer aan de orde. We mogen al blij zijn als we links of rechts een klein stukje van de puzzel kunnen ontcijferen. Een misdadiger die berecht wordt voor zijn daden heeft weinig met glorie te maken. Voor het verwerkingsproces van slachtoffers kan het wel belangrijk zijn.