91

Re: Temse: 10 September

patrickhaemers wrote:

En Robert Becker? Die was ook blond en daar gezien en herkend.

klopt, er zijn verschillende personen die de grote blonde zou kunnen zijn. Die Cammerman, is daar een foto van? Die word genoemd in het boek van Bouten, volgens de ene een bangerik die niet in staat zou zijn om lid van de bende te zijn, volgende de andere dan weer wel.

Re: Temse: 10 September

Als ze DNA hebben van een verdachte waarom zit die dan nog niet in den bak? Als het van Haemers is, waarom zijn ze er dan nog niet mee naar buiten gekomen. Hij is toch dood?

Re: Temse: 10 September

Haemers was daar niet, Balou Becker wel!

94

Re: Temse: 10 September

De positieve identificatie zou komen uit de sigarettepeuken die gevonden zijn bij taxichauffeur Angelou in Bergen. Maar een DNA is alleen maar geldig als de persoon zelf de toestemming heeft voor een DNA staal af te staan (gelezen op deze site), dus hebben ze in der tijd de leden van - de bende-De Staerke, de bende-Haemers, de bende van de Borinage, de verdachten in de zaak-Mendez, vroegere leden van de rijkswachtgroep Diane en leden van het Gladio-netwerk-  gedwongen indien deze weigerden een DNA staal af te staan? Want waarom verzwijgt men deze positieve identificatie.

Ik kan er geen andere reden voor vinden, toch geen reglementaire reden.

Re: Temse: 10 September

Balou Becker en ook Vincent Louvaert? Die zou destijds zijn mond voorbijgepraat hebben als me goed herinner. Vraag is natuurlijk hoe serieus je die mannen en bepaalde tipgevers moet nemen?

96

Re: Temse: 10 September

En Bruno Vandeuren zou ook lid geweest zijn in de eerste generatie. Hij werd vermoord.

Re: Temse: 10 September

Inderdaad, Bruno Vandeuren (Dekaise + Temse?), Becker (Temse), Louvaert (Temse?), ... zijn al 3 verdachten. En Smars?

Re: Temse: 10 September

Ik las vandaag op een blog dat een nicht van Van Camp in de beheerraad zat van Wittock Van Landeghem. Wisten jullie dat al? En is dat waar of kan iemand dat bevestigen?

Re: Temse: 10 September

Zou best wel kunnen. Volgens mij was aan Van Camp een geurtje.

100 (edited by Raf 02-07-2009 16:34)

Re: Temse: 10 September

Vandaag heb ik de fabriek bezocht, het is helemaal verlaten, al de ruiten kapot. Stond in de bewuste conciërgewoning, al moet je je daar niet al te veel van voorstellen. Piepklein, 2 slaapkamertjes, living en berghokje. Heb enkele foto's genomen.

Wat me opviel is dat de fabriek niet leeg is zoals of de foto's die je op het net kan terugvinden. Verschillende hallen lagen vol grote rollen geweven stof, geelachtige kleur. Ze waren ook allemaal genummerd. Ook verschillende machines, kleppen en motoren, al of niet op pallet. Aangezien op de foto's die ik ervoor gezien heb dit alles niet aanwezig was, moet dit erna aangebracht zijn. Ook vind je een hoop schakelkasten, die bijna allemaal leeggestolen zijn. Ik kon zien aan de gebruikte materialen dat deze ook nog vrij recent zijn (Siemens S7 plc sturingen). Blijkbaar toch nog activiteit bij Wittock? Die weverij TIS in kerksken, bestaat ook nog.

Het is niet makkelijk om je weg te vinden in de fabriek, veel gangen, trappen en kleine ruimtes.

Heb tijdens mijn bezoek wat liggen snuisteren in de papieren die her en der verspreid lagen, ik kwam volgende lijst met interne telefoonnummers tegen, die ik voor de volledigheid wil weergeven:

TELEFOONNUMMERS INTERN :

Jean-Marie Wittock
Eddy Van Der Zee
Paul Rogiers
Luc Sijssens
Walter Heyrman
Miet De Ridder
Christian Delplanque
Josette Verlinden
Magazijn- Albert Vanhemele
Ben.Conf.- Benny Beeckmans
Bov.Conf.- Eddy Eyckerman
Ria Malfliet
Marc Wittock
Marie-Christine Rooms
Marleen Vermeiren
Concierge-Bea
Georgine Hiels
Standardiste
Wachtplaats
Vergaderzaal
Ilse Vervaet
Labo-Johan De Ridder
Bov.conf-Draagbaar Tel Eddy Eyckerman
Ben.conf-Draagbaar Tel Benny Beeckmans
Filip Van Wambeke
Roger Van Hoye
Dirk Brijs
Roland Van Duyse

Zo weten we dat er na Linda Van Huffelen nog een andere concierge gezeten heeft, een zekere Bea. De man van het Labo (waar de vesten lagen) is Johan de Ridder. Let wel, deze lijst is warschijnlijk van jaren na de overval, maar goed mogelijk dat de vermelde mensen toendertijd reeds voor wittock werkten

Die Christian Delplanque uit de lijst is nu zaakvoerder van de firma Seyntex » www.seyninternational.be Dit bedrijf produceert militaire en politie-uitrusting, waaronder kogelvrije vesten.