51

Re: Websites

Het doet mij denken aan "de grote verhuis" van Dendermonde naar Charleroi. Ik blijf, zie het nut niet van het nieuwe forum.

Re: Websites

Ja, dit vind ik niet slecht verwoord maar zij doen wat zij niet laten kunnen.

Re: Websites

De Onkreukbare wrote:

» bendevannijvela.forum2go.nl

Dada!

54

Re: Websites

De Onkreukbare wrote:

» bendevannijvela.forum2go.nl

Team Cobra heeft een nieuw forum opgericht. Ze zijn vanaf nu hier te vinden » www.bendevannijvel.online

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

55

Re: Websites

SV wrote:

Het doet mij denken aan "de grote verhuis" van Dendermonde naar Charleroi. Ik blijf, zie het nut niet van het nieuwe forum.

Wel degelijk een nut. Laat ons aub. hopen dat alle zotten naar daar gaan zodat we eindelijk van al die zever af zijn. Je moet eens de posts daar bekijken, het is precies een schriftelijke neerslag van gesprekken die gevoerd worden in een psychiatrische instelling.

56

Re: Websites

Heel sportief van Ben dat hij het nieuwe forum hier wil vermelden. Ze hebben 9 geregistreerde leden waarvan de 9de enkel registreerde om te verzoeken om een foutief tel nummer te wissen.

Re: Websites

Ik weet niet of dit hier in de rubriek 'Bibliografie' op zijn plaats staat.... maar het is alvast een interessante site om gegevens op te zoeken » www.staatsbladmonitor.be

58

Re: Websites

Waardeloze site. Als je in de bedrijfsnamen-zoekrobot 'bende van nijvel typt' krijg je geen resultaat. Was anders van plan om hun jaarrekeningen eens te bekijken. wink

59

Re: Websites

Logisch dat je geen zoekresultaten kan vinden over dat bedrijf. Het is failliet gegaan in 1985 en een van de leveranciers is overleden in januari 1986. wink

Non semper ea sunt quae videntur

60

Re: Websites

Patterns of Global Terrorism is een jaarlijks rapport over terrorisme in de wereld van het ministerie van Buitenlandse Zaken van de Verenigde Staten. Via onderstaande links kan je de rapporten van 1983 tot en met 1986 downloaden:

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube