361

Re: Verhaal van Insider

Cobra, voor de goede orde, wat betreft je vragen. Dat was toch niet nodig? Jij weet daar alles van? jij was toch de man met de James Bond licentie, die bij alle vergaderingen aanwezig mocht zijn en overal toegang had? Waar heb je mij dan voor nodig?

Ik heb je al meermalen verteld dat je alleen onzin aan het vertellen bent op deze site, met wat feiten die je hier hebt opgeduikeld. Ik zal je daar een voorbeeld van geven. De vermommingendoos van 'Bouhouche'. De enige die hier volgens mij aan gerefereerd heeft, ben ik. Wil je mij overtuigen van je kennis, vertel dan eens hoe die doos eruit zag. Je kunt je informatie naar Ben sturen, dan doe ik dat ook. Als je versie klopt krijg je van mij alle informatie. Ook over de knopen waarmee Vanden Eynde was vastgebonden.

Misschien dat je mijn verhaal aan de cel Waals Brabant nog eens moet lezen, in plaats van onder de naam 'Nostra', hier verder te komen shoppen. Werkt jullie nieuwe ditatoriale site dan toch niet zo goed?

Over de vraag over samen met jou naar Spanje te gaan. Met wie ga ik dan naar Spanje, wat heb jij toe te voegen? Ik ben geen begeleider van psychiatrische patiënten, daar zijn andere instellingen voor.

362

Re: Verhaal van Insider

Hey Insider, ben cobra niet hoor (vraag desnoods aan Ben). Heb zelfs zijn ruziestokerij hier gerapporteerd, want heb liever dat ze hun onzin op hun eigen forum gaan ventileren.

Mvg,
Nostra

Re: Verhaal van Insider

Insider wrote:

Cobra, voor de goede orde, wat betreft je vragen. Dat was toch niet nodig? Jij weet daar alles van? jij was toch de man met de James Bond licentie, die bij alle vergaderingen aanwezig mocht zijn en overal toegang had? Waar heb je mij dan voor nodig?

Ik heb je al meermalen verteld dat je alleen onzin aan het vertellen bent op deze site, met wat feiten die je hier hebt opgeduikeld. Ik zal je daar een voorbeeld van geven. De vermommingendoos van 'Bouhouche'. De enige die hier volgens mij aan gerefereerd heeft, ben ik. Wil je mij overtuigen van je kennis, vertel dan eens hoe die doos eruit zag. Je kunt je informatie naar Ben sturen, dan doe ik dat ook. Als je versie klopt krijg je van mij alle informatie. Ook over de knopen waarmee Vanden Eynde was vastgebonden.

Misschien dat je mijn verhaal aan de cel Waals Brabant nog eens moet lezen, in plaats van onder de naam 'Nostra', hier verder te komen shoppen. Werkt jullie nieuwe ditatoriale site dan toch niet zo goed?

Over de vraag over samen met jou naar Spanje te gaan. Met wie ga ik dan naar Spanje, wat heb jij toe te voegen? Ik ben geen begeleider van psychiatrische patiënten, daar zijn andere instellingen voor.

Toen ik hem meer info vroeg (toen ik er nog van uitging dat hij echt meer wist) gaf hij mij gewoon een referentie uit zijn netwerk/databank met de titel van een boek van Bouten. Meer bepaald naar een getuigenis die mijn familielid zelf had gedaan en waar ik dus over wou weten of hij toevallig meer wist. Ik snap niet dat er zoveel mensen hun laten aan vangen, allicht zal er ergens een waarheid zitten in alles wat hij schrijft maar dat is dan ook niet moeilijk als je gewoon alle reeds neergeschreven informatie terug op lijst.

364

Re: Verhaal van Insider

Inhoud van de doos: grimeerspullen met o.a. pruiken, gelaatstinten, valse pukkels, tattoes, moedervlekken en littekens in alle formaten.
Was overigens geen doos; wel een gereedschapskist.

Re: Verhaal van Insider

P-51, bron aub.

366

Re: Verhaal van Insider

Dat laat ik over aan de persoon in kwestie. Lezen is geen misdaad ... Tot nader order niet, hoop ik. Je bent veel dichter bij de bron dan je zelf denkt, Vleermuisje1971. (big smile)

367

Re: Verhaal van Insider

Het was een plastic gereedschapskist. Die bovenstaande info komt van Insider.

368

Re: Verhaal van Insider

nostra wrote:

Hey Insider, ben cobra niet hoor (vraag desnoods aan Ben). Heb zelfs zijn ruziestokerij hier gerapporteerd, want heb liever dat ze hun onzin op hun eigen forum gaan ventileren.

Sorry Nostra, een verkeerde aanname, mijn fout.

369

Re: Verhaal van Insider

Tru Dat wrote:

Het was een plastic gereedschapskist. Die bovenstaande info komt van Insider.

Klopt Tru Dat, maar ik stelde die vraag eigenlijk omdat er apart, een oprolbare naaibox of iets dergelijks bijzat met kleine vakjes. Die informatie had ik graag gehoord en had zijn stellingen kunnen onderbouwen.

370

Re: Verhaal van Insider

Volgens de heer Insider was Guillaume baas van Burofex een alias. Even opschrijven BUROFEX = PIO. Contact van Burofex: Léon Guillaume. Ga efkens eens op zoek naar serieuze bronnen vooraleer iemand uit te schelden voor al wat smerig is. En ik wacht nog steeds op antwoord op 4 vragen die jij nooit durft antwoorden, betweter anders ... gratis onderhoud zeker? En uwe Bouhouche: koop een ticket en gaat eens op zoek naar Zuid-Frankrijk (veel stof voor uw boek).