Re: G15

the end wrote:

Aanvulling en correctie op mijn bovenstaande posts. De G15 is gemaakt op basis van getuige in Aalst, dus is het geen robotfoto van de '83-feiten. Wat het dan wel heel opmerkelijk maakt want de G15 voldoet aan de beschrijvingen van één van de daders in Genval, plus in Aalst is de Faul gebruikt die met Dinant te maken heeft, en in Aalst is er geschoten met een 0.38 of 0.357 die ook in Genval gebruikt zijn. Voor de een of andere mysterieuze reden komt de 0.38 of 0.357 niet voor op het wapenschema van de CWB. Erbij rekening houdend dat er in Aalst met herladen 9mm geschoten is.

the end wrote:

Dus 2 reuzen in Aalst! Die tweede reus (G15) stond op wacht zoals die in Genval die erop leek. Met alle puzzelstukken bij elkaar te leggen kom ik voor de G15 duidelijk op één naam uit, die dan zowel in aanmerking komt voor Genval en Aalst. En het is geen WNP'er.

the end, de robotfoto G15 heeft niets met Aalst te maken! In Aalst werd geen enkel dader beschreven met een skivest. Het is een tekening van één van de daders in Ukkel. Die dader droeg een beige trui en een rolkraag die gedeeltelijk zijn gezicht bedekte (zie ook de betere foto gepost door Boemerang). Volgens de CWB-site had de man donkerbruin haar en was dus niet blond.

Re: G15

Neen Mero, dacht ik ook maar het is Aalst. Ik weet zelfs de plaats waar hij stond.

Voor de duidelijkheid het overzicht van de robotfoto's » Forum

Waarbij de G15 bij Aalst staat en het feit dat heel weinig getuigen die beschrijven, is heel logisch want hij stond op een plaats waar je niet zomaar keek. Alhoewel een getuige toch blijkbaar een goed beeld had. Er zijn immers ook 5 wapens in Aalst gebruikt!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: G15

G15 is nochtans niet opgenomen in volgend artikel » Forum

Re: G15

Een misdaad wordt opgelost door de feitelijke gegevens te onderzoeken waarbij de eerste vaststellingen en uren cruciaal zijn. Pint heeft in Aalst die munitie gezien (ik weet dat dit klopt), die munitie staat in relatie met de tekening van de G15 via getuige ter plaatse. Dus wat is de reden dat dit eruit gemanipuleerd wordt? Denk goed na, het is immers ook de verklaring voor de tweede VW Golf in Housseire die niet de (killer-oude-reus) Golf is. Er is wel een tweede Golf gestopt in het doorgaan op de E40. Dus ik fantaseer niet!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

45

Re: G15

Is het de bedoeling dat we zelf op speurtocht gaan aan de hand van "tips" of wordt er een (mogelijke) naam opgeplakt hier binnenkort?

Non semper ea sunt quae videntur

46

Re: G15

the end, is G15 nr. 3 of 4 van groep 1 of is hij nr. 1 (?) van groep 2? Zowel in Eigenbrakel/Overijse als in Aalst stonden er extra manschappen stand-by. Die hebben de supermarkt op voorhand verkend en hebben ingepakt nadat de Bende vertrok met zijn VW. Misschien dat G15 tot groep 2 behoorde en dat hij daarom in de geheimzinnigheid gedrukt is?

47

Re: G15

We zoeken dus een linkshandige persoon. Kan je een naam geven the end?

Re: G15

En ja, is dit zeker dat er een linkshandige wordt gezocht? Let op met spiegelbeeld bij foto's etc.

49

Re: G15

Het gebeurt zelden dat een foto gespiegeld wordt, en zeker geen robotfoto. En laat de discussie over fotospiegeling nu maar achterwege, ik heb ze gevolgd op dit forum.

Re: G15

Waarom vraag ik dit? Wel omdat echte linkshandigen niet zo vaak voorkomen (ik las dit zelf al ergens in dit topic denk ik, maar ben zelf ook een valse linkshandige of een twee-handige dus haha). Echt linkshandigen zouden dus snel herkend worden indien zij al eens eerder ivm een of ander misdrijf werden opgepakt en dus zo te boek staan zeg maar.

Maar vaker kom je valse linkshandigen tegen of twee-handigen: zelf hanteer ik een gitaar bv. als een gewone rechtshandige en snijd ik de steak met rechts edoch eet soep met links, smeer mijn boterham ook met links en vuur met een wapen zoals een rechtshandige en sla ook eerst toe met rechts al zal ik afweren met links etc. Kortom, het is soms ingewikkelder dan het lijkt hoor en dus; hoe en waarom wordt er uitgegaan dat er een linkshandige wordt gezocht?

Een echte linkshandige of een tweehandige of een rechtshandige die ook links wat doet? Het is niet zo voor de hand liggend!