411

Re: Hypothese Cobra

drugs/diamant/uranium (gestolen Belgische Congolees uranium verdwenen in lower Manhattan in januari 1944 =>> CAMP HERO...
voor wapens: waar hebben wij dat nog gelezen??? o ja op dit forum (versleten voor psychiatrische patient....) en op tueries ( maar daar met respect behandeld) en op Cobra's forum ==>> BELGIAN CONTRA GATE..... maar door de onsportiviteit van ene Ben ( wij linken naar zijn forum maar hij laat anders deze post verdwijnen bij melden link), wij weten niet waarom, kunnen wij onze link niet geven.

BELGIAN CONNECTION ( FARCI- ANTON GESCHIERE) + SV DEA CIA MOSSAD BND BNB = BvN = False Flag
weet u dat alle medeplichtigen en daders op één nota voorkomen ....

412

Re: Hypothese Cobra

Aan forumlid Cobra: Ik help er u even aan te herinneren dat Pasen reeds voorbij is.

Non semper ea sunt quae videntur

413

Re: Hypothese Cobra

Pasen 2019 nog niet. smile

414

Re: Hypothese Cobra

Vijgen na Pasen misschien

415

Re: Hypothese Cobra

Als jullie hopen op een antwoord van Cobra dan zal jullie vraagstelling aan Cobra toch wat positiever beleefder en respectvoller mogen zijn denk ik .

416

Re: Hypothese Cobra

Wie de bal kaatst moet hem terug verwachten he True Dat. Het was Cobra die grootse dingen aangekondigd heeft, niet diegenen die dat met een korreltje - zeg maar gerust korrel - zout namen.

417

Re: Hypothese Cobra

FreCR wrote:

Aan forumlid Cobra: Ik help er u even aan te herinneren dat Pasen reeds voorbij is.

En ik wil er jou aan herinneren dat deze man een eigen forum heeft dus als je hem wil aanspreken op zijn Paasbelofte doe het dan daar maar maak er geen spelletje van om het gewauwel terug naar hier te importeren.

418

Re: Hypothese Cobra

Zojuist dat befaamde "Nieuwe Forum" eens bekeken, het gaat daar over onze pensioenen later, en over het feit dat volgens hen van de meer dan 700 geregistreerde leden hier, slechts 10% iets zou posten.

Hun stelling is dat zij 33 zeer actieve leden hebben, "wij" 73, en ze dus bijna even groot zijn als wij, terwijl dit Forum al 10 jaar bestaat..

Ik heb bewondering voor het optimisme van sommigen, en vind het erg jammer dat er een groot politieker aan verloren gegaan is.

Re: Hypothese Cobra

Hij weet zeker interessante dingen samen te brengen, jammer van de verbitterde toon. Niet alles zal kloppen, maar o.a. rol van weduwe en vader Haemers stel ik mij al lang vragen bij. Zeker het natrekken waard.

En van de beloftes die niet te verwezenlijken zijn.

420

Re: Hypothese Cobra

Cobra heeft zijn stekje gezocht en gevonden - dat lijkt me uiteindelijk de beste plek om te kunnen gedijen. Al vermoed ik wel dat we nog van hem gaan horen. smile

Wat de familie Haemers betreft: Denise Tyack heeft in haar boek (voor alle duidelijkheid: niet gelezen; er werden mij slechts 8 pagina's gegund) toch wel enkele interessante zaken opgeworpen. Patrick Haemers blijkt dan toch niet altijd de 'junk' geweest te zijn waarvoor hij doorgaans wordt versleten. Bleek - versie Denise Tyack - in de meeste gevallen zelfs zeer koelbloedig te werk gegaan zijn. Zij heeft het ook over iemand die zij niet met naam vernoemt of niet gekend heeft - "X" - dat zal dan wel 'Le Canard' niet geweest zijn, denk ik.