Re: In het spinnenweb is alles met elkaar verbonden!

Excuses Merovinger, ik verdraai de feiten niet. Gevonden in artikel over kindermisbruik. Zie:

https://nieuwsvaneuropa.wordpress.com/tag/satanisme/

Bij deze blijf ik bij mijn mening dat het pedofiele netwerk van Dutroux verbonden is met seksuele lusten en perversiteiten van ongenaakbaren. Namen, plaatsen en daden die ook terugkeren in kringen van de Bende van Nijvel.

Voor mij is de Bende van Nijvel niet enkel de groep die uitvoerde, maar veel meer dan dat.

Tot mijn grote spijt lees ik hier vaak verwijten naar Vermassen en VDS.
Persoonlijk vind ik dat hij een standbeeld verdient, de uren die hij zich daar al mee beziggehouden heeft, zijn onbetaalbaar. Hopelijk slaagt hij erin.
VDS krijgt verwijten dat hij mediageil is, vraag me af wat de bedoeling kan zijn van die mens te durven beledigen?
In de media brengen, is zorgen dat niets meer in de overvolle doofpot geraakt.
Tevens is het een vorm van veiligheid.
Klokkenluiders zouden dit beter ook doen ,ipv doodsbang te blijven voor de gevolgen.
Zoals die jonge gast, een getuige. Om hem het zwijgen op te leggen, werd zijn auto "gestolen"
Daarna werd die auto teruggevonden met een lijk in. Het is gelukkig niet gelukt om hem daarvoor te laten opdraaien. Maar dat was de bedoeling toch? Wie wilde hem daarvoor doen opdraaien?
Daarom heeft hij verder gezwegen?
En dan MVD die CD herkende, ging dat aangeven, werd daarna "geschaduwd"?

Wat je openbaar brengt, kan niet meer verzwegen worden.
Als David PH gezien heeft, moeten er nog mensen zijn die dat getuigen.
Waar zijn ze?
Wanneer wordt alles blootgelegd?
Zolang de zaak niet verjaard is, zwijgen om geen procedurefouten te maken?
Die procedurefouten zijn er al.
Hopen dat er toch nog iemand zal veroordeeld worden?
Onmogelijk toch?

12

Re: In het spinnenweb is alles met elkaar verbonden!

Beste cherlock , inderdaad ik heb al veel schit over mij gekregen de laatste tijd .
Maar ook lieve mensen die me steunen .
Laat ze maar doen , dit is eigen aan onze cultuur .
maar ik heb van heel jong  leren vechten voor mezelf .

13

Re: In het spinnenweb is alles met elkaar verbonden!

Naast de kwestie.  Het gaat over de rol van Cyrille Fijnaut.  Geen manipulatie !

14

Re: In het spinnenweb is alles met elkaar verbonden!

Respect voor VDS.
Onbegrijpelijk hoe hij zo beheerst en rustig kan blijven ik zou het niet kunnen wetende dat zoveel smeerlapperij toegedekt wordt met flagrante leugens.

15

Re: In het spinnenweb is alles met elkaar verbonden!

sherlock wrote:

Dossier Belgische doofpotten: Dit is voor mij "De Bende van Nijvel"

In hetzelfde thema is het boek "De namen uit de doofpot" door Stef Janssens ook nog wel interessant. Het boek is uitgegeven in 1998 en is daardoor misschien iets gedateerd en verouderd, het blijft echter interessant voor mensen die willen lezen over het thema rond de Roze Baletten & Eurosystem-schandaal (het grootste onderdeeltje in het boek), PIO, de zaak Reyniers, Bouhouche en co, stukje bendecommissie, en tot slot ook een klein deeltje over de commissie Dutroux. Het boek is grotendeels geschreven vanuit gekende zaken en niet zo zeer vanuit de denkwijze of hypothese van de auteur. Daardoor is het misschien een pak minder "spannend" en sensationeel dan sommige andere boeken maar daardoor wel veel juister en informatiever, zelfs 20 jaar na publicatie.

HIPA wrote:

Waar deze fotos nu zijn , geen idee ! Er zijn mensen hiervoor vermoord !

Er zijn mensen voor veel minder vermoord in België. Foto's welke een explosie van walging kunnen veroorzaken (zelfs tot op heden), zeker aanneembaar als reden.

HIPA wrote:

Het klinkt als ongelooflijk , en verzinsels van vroeger !
Helaas is dit een waar gebeurd verhaal .

België stond door de zaak Dutroux al op zijn kop. Wetende dat dit rond volksvijand-nummer-1 misschien zelfs nog niet "het topje van de ijsberg" is, zegt genoeg over wat een impact iets zou hebben die vele malen groter zou zijn. Ik weet over dit deel van "het (waargebeurde) verhaal" te weinig of amper iets en zelfs met amper weet van die zaken roept het al een spontane walging op bij mij.

LEO wrote:

Ik denk reeds jaren in dezelfde lijn als HIPA . En dit is ook de reden dat ieder onderzoek gemanipuleerd en weggezuiverd is ......! De onaantastbaarheid van de toenmalige politiek en de " High Society ".

Geen persoonlijke uitspraak doende over deze lijn wegens te weinig kennis, toch een aanvulling:
Zelfs de personen of "instanties" welke er rechtstreeks bij betrokken zijn/waren hun opvolgers en zelfs die hun opvolgers en toekomstige opvolgers enz. worden zodanig diep in zo'n explosief feit getrokken dat hun eigen neergang realistisch maakt. Daardoor mogelijk een reden waarom zelfs vele decennia later zo'n zaken nog steeds niet mogen uitkomen voor sommigen. Zelfs een verre onrechtstreekse betrokkenheid (vandaag of in de toekomst) is in die mate mogelijk nog steeds zodanig groot dat "de boel ontploft".

raven2 wrote:

De reden waarom het niet mag opgelost worden is omdat alle beerputten dan opengaan. En dat zijn er nogal wat. Collaboratie van de adel, Congo, illegale wapensmokkel, drugstrafieken, diamant en uranium smokkel, poging tot staatsgreep, pedonetwerken, mensenhandel, terrorisme in opdracht van de staat, huiszoeking Shell building 1984, zaak Van Hees, zaak Dutroux, CCC, eurosystem, operatie Kelk, etc.

Als forumbeheerder Ben het thema "Bende van Nijvel" zodanig beu is dat hij er mee stopt (dat zal wel niet), dan zijn er ongetwijfeld veel andere "grote vuile zaken" waar hij een nieuw iets kan rond opzetten moest dat de ambitie zijn. Dit zijn helaas de feiten.

cobra wrote:

voor de "insider"

cobra wrote:

en voor de inwoner van Aalst

Ik had graag "en voor FreCR die er maar blijft over zagen" zien staan met een link naar het langbeloofde "ongekuiste dossier Pinon".
Als een gelijkaardig bericht nooit zal volgen mag je dat ook gewoon zeggen, ik beloof dat ik niet kwaad zal zijn. wink

sherlock wrote:

Vandaag met F-16 vliegtuigen: Justitie en Defensie zijn nog steeds hun eigen koers aan het varen. Hoe zullen ze zich er nu weer uitlullen?

Zoals meeste van die zaken: Laten overwaaien (laten overvliegen lijkt een betere verwoording) en binnen een maand spreekt niemand er nog over. Tegen dat de bevolking zijn keuze moet maken in het stemhokje is deze het al lang vergeten. Diegene die het niet vergeten zijn, hadden wellicht sowieso al niet op hen gestemd.

sherlock wrote:

Excuses Merovinger, ik verdraai de feiten niet. Gevonden in artikel over kindermisbruik. Zie:
https://nieuwsvaneuropa.wordpress.com/tag/satanisme/

Zonder het artikel tot hiertoe te hebben gelezen, toch een reactie op artikelen (vooral op het internet maar ook van toepassing op offline media) in het algemeen (dus niet specifiek bovenstaande link).

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/001/201/185/19b.jpg

HIPA wrote:

Beste cherlock , inderdaad ik heb al veel schit over mij gekregen de laatste tijd .
Maar ook lieve mensen die me steunen .
Laat ze maar doen , dit is eigen aan onze cultuur .
maar ik heb van heel jong  leren vechten voor mezelf .

Als iedereen eerst zou nadenken over het feit of hij/zij zelf graag zou hebben dat bepaalde zaken over hem/haar gezegd zou worden voor hij/zij zelf zo'n uitspraak doet over mensen, dan zou men al een stap dichter geraken wat verdraagzame-communicatie betreft.
Of iemand nu gedeeltelijk of volledig niet akkoord gaat met wat je zegt, vaak komt voor dat men het op de man af speelt in plaats van op de inhoud. Dat is inderdaad misschien wel eigen aan onze cultuur (en met uitbreiding misschien de volledige mensheid anno 2018).
Media zoals bijvoorbeeld een forum kan als positieve sterkte hebben dat iemand (tamelijk) anoniem kan spreken en daardoor misschien meer vrijuit kan spreken zonder er op de man af gespeeld wordt. Dit is ineens ook het negatieve aspect, anoniem is het veel gemakkelijker om een ander af te kraken. That's life zeker?
Gelukkig kan de grote meerderheid van de mensen (ook hier) op een tamelijk volwassen manier communiceren, ook al staan de standpunten lijnrecht tegen over elkaar.
Er zijn echter maar weinig mensen nodig om het finaal om zeep te helpen voor een grote groep (het spreekwoord van "de rotte appel"). Er van uitgaand dat bijvoorbeeld rijkswachter Bonkoffsky effectief lid van de Bende van Nijvel was, stelt die 99% andere (ex) rijkswachters in een negatief daglicht waardoor mensen beginnen veralgemenen.
Zo'n zaken allemaal relativeren is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb de indruk dat je daar wel in slaagt.
Overigens zien veel mensen alles behoorlijk zwart-wit in onze maatschappij. Voor velen is het blijkbaar moeilijk om zich gedeeltelijk te kunnen vinden (of niet vinden) in mensen hun standpunt of aanpak. Precies of iemand moet volledig akkoord of volledig niet-akkoord gaan met wat iemand zegt.
Minder negativisme, minder afbraak-van-mensen en minder zwart-wit denken zou bevorderlijk zijn voor eender welk forum.
Mijn steun heb je, zelfs al zou blijken dat ik compleet verschil van mening over een bepaald iets. Het zinnetje "Maar ook lieve mensen die me steunen." vond ik overigens grappig om te lezen aangezien ik jou wel steun maar ik mezelf totaal niet als "lief" zou beschrijven of mezelf zo zie (maar zeker ook niet als "gemeen"). Behalve de "lieve mensen" die u steunen zijn er dus ook "neutrale en soms wat kritische mensen die u steunen".

Non semper ea sunt quae videntur

Re: In het spinnenweb is alles met elkaar verbonden!

Als je boenk op de waarheid botst, bewijzen aflevert aan de overheid van Frankrijk, Nederland en België; word je zelf in de zak gezet en beschuldigd zoals Mark Vervloesem van Morkhoven. Dossier "Zandvoort". Pedofiel netwerk met gruwelijke martelingen. Was het omdat het dossier te omvangrijk was, dat het niet verder uitgezocht werd? Ik denk het niet. Waarom moest hij dan boeten?

Edele lieden die jagen op naakte kinderen. Ik heb er al teveel over gelezen vanuit verschillende bronnen om te kunnen negeren.

Ik ben er ook van overtuigd dat de zaak "Dutroux" een netwerk was en is. Een dame riep vanuit het volk: Dutroux: "Waarom geef je de namen niet van je opdrachtgevers?" Zijn antwoord: "Omdat ik ze niet ken, ik weet niet wie ze zijn" En dat is de enige zin die ik geloof die hij uitgesproken heeft! Dat betekent ook dat er een netwerk was! (Via tussenpersoon Nihoul naar de beau monde). Leg Nihoul's vriendin maar op de rooster: een sadistische heks die zal branden in de hel.

In de Bende van Nijvel zie je dat fenomeen ook, personen die voor de SV werkten, kregen "een opdracht". Als normaal mens ga je er van uit dat dit voor het juist doel is: Alles voor de veiligheid van de democratische rechtstaat! Tot ze er over hun oren in zitten en dan pas beseffen dat er iets mis is. Dan is het al te laat. Het kwaad is geschied. Tussenpersonen zijn stromannen en die zorgen ervoor dat niemand iets te weten komt. Uitvoerders weten dan ook niet wie de opdracht gaf.

Ik maak me veel zorgen voor de toekomst zoals dit tot nu toe allemaal toegedekt kan blijven. Waarom word de stilte niet doorbroken? Ze kunnen toch niet alle getuigen een loer draaien, bedreigen, hun familie uitmoorden, enz...? Of zou dit het einde van de Belgische democratische rechtstaat kunnen zijn?

Al vliegt de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel

17

Re: In het spinnenweb is alles met elkaar verbonden!

Dat is nu eenmaal eigen aan ons rechtsysteem en onschendbaarheid van politiekers . Magistraten en het hof.
Bepaalde zaken mogen kunnen niet onderzocht worden .
Onderzoeken ZE het toch wordt je weggepromoveerd of weggepest en wordt je als speurder het leven zuur gemaakt.
Ontdek je toch iets van de elite dan is dat niet vervolgbaar want onschendbaar.
Wordt de onschendbaarheid opgeheven dan zorgen ZE voor seponering of verjaring.
Daardoor verjaren er ook veel fraudezaken .
België is en was een schande op dat vlak.
Klasse justitie Ten top.

18

Re: In het spinnenweb is alles met elkaar verbonden!

Zo worden alle dossiers waar het hof ter sprake komt automatisch geseponeerd.
Vervolging is ONMOGELIJK volgens de Belgische wetgeving .

19

Re: In het spinnenweb is alles met elkaar verbonden!

Tru Dat wrote:

Zo worden alle dossiers waar het hof ter sprake komt automatisch geseponeerd.
Vervolging is ONMOGELIJK volgens de Belgische wetgeving .

Dat probleem heb je niet met een president (zie Sarkozy in Fr.) . Een koning komt er mee weg wegens onschendbaar . Een president dient zich te verantwoorden voor zijn daden !

Re: In het spinnenweb is alles met elkaar verbonden!

sherlock wrote:

Excuses Merovinger, ik verdraai de feiten niet. Gevonden in artikel over kindermisbruik. Zie:

https://nieuwsvaneuropa.wordpress.com/tag/satanisme/

Klopt en mijn excuses hiervoor. Zoals het in je post #4 geschreven stond, leek de uitspraak wel van jezelf te komen (de tekst stond niet in cursief en er stond ook geen link naar het artikel in je post). Maar het komt dus inderdaad letterlijk uit het artikel waarvan je nu de link gepost hebt. Wel dan is het de schrijver van dat artikel die de feiten en de ware toedracht van Fijnhauts bedoelingen van het verstoppen van die foto's van Julie en Melissa verdraait.