Re: Getuigenis Onderzoekbende

Inwoner van Aalst wrote:

Hij gebruikte zijn stond als Albert F. in het telefoonboek ipv Farcy A. Als dit het enige "spoor" zou zijn zou ik het inderdaad vergezocht vinden maar er is naar schijnt een verklaring van Lafaurie die zegt dat Farcy op de Route de Quenast woonde. Ik hoop dus om dit zwart op wit te krijgen een van de komende dagen.

Kan je verduidelijken waar je/bij wie/welk forum die bewering/verklaring van Lafaurie gevonden hebt dat Farcy in de Route de Quenast woonde. Dat er daar in 97/98 een Albert F. woonde is bewijsbaar met PromediaCDRom gegevens uit 97/98. Maar of dat Farcy Albert is betwijfel ik sterk en vind ik ook vergezocht. Normaal gezien staan in Promedia CDRoms eerst de familienaam en dan de voornaam of een afkorting ervan. Dus de F. van Albert F. kan heel goed wijzen op een Frans of Filip, of Fabien enz. ...

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Albert kan idd familienaam zijn. En het zou straf zijn voor iemand die voortvluchtig is. Verklaringen van gangsters altijd met korrel zout nemen. Meesten zitten ze nog liever in cel dan gefolterd en vermoord te worden door Albert.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Naar het schijnt zou een adjudant Van Besbrugge Lafaurie verhoord hebben waarbij hij verklaarde dat Farcy op de Route de Quenast zat. Weet momenteel wel niet of dat dan in '85 was of ervoor of erna. Zoals ik al zei wacht ik nog op een kopij van de verklaring om 100% zeker te zijn.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Ik wacht met interesse af... Farcy zou ongeveer rond 1987 "officieel" gaan lopen zijn nadat de drugs for weapons-operatie werd afgeblazen.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Ik ook, vanaf ik een kopij heb staat ze hier zonder pardon meteen op.

186

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Route de Quenast / Farcy blijft na drie maand wachten weer zo een open spoor. Of moeten we ervan uitgaan dat het opgepikt is door de instanties en dat het daarom hier zo stil blijft?

187

Re: Getuigenis Onderzoekbende

On a retrouvé Joost V., persuadé d’avoir vu la fameuse Golf GTI des Tueurs du Brabant: "Je m’en souviens comme si c’était hier"

En 2022, ce témoin était entendu dans l’affaire des Tueries du Brabant : son récit est étonnant

De rest van het artikel zit achter een betaalmuur » www.dhnet.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

188

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Dit klopt toch met de route beschreven door Joël Lhost he?!

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Het is toch wel heel raar dat er in de krant LDH van gisteren opeens weer gesproken wordt over de getuigenis van J.V.S. Guy Bouten spreekt over deze getuigenis in zijn boek uit 2011: "De bende van Nijvel en de CIA".

Re: Getuigenis Onderzoekbende

39 route de Quenast in Bierghes ligt op 3,4 km van 34 rue de Coquiane in Edingen.