251

Re: Feedback

Ben heeft daarop al geantwoord. Een icoon heeft ook geen enkel nut. Dus liefst geen icoon en de site mooi netjes houden aub.

252

Re: Feedback

Sorry Ben, ik had je antwoord niet gelezen, nut heeft het niet maar vrolijkt wat op.

Re: Feedback

Ben, klopt het dat de zoekfuctie niet goed werkt? Kan bepaalde post en/of formleden niet meer opzoeken.

254

Re: Feedback

Er zijn inderdaad problemen met de zoekfunctie.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

255

Re: Feedback

Morue was 31, Haulotte 33 toen ze gedood werden. Agenten/Rijkswachters ... Willy Acke was 39 toen hij vermoord werd (niet bewezen, wel sterke aanwijzingen in die richting). En dan heb ik het nog niet eens over de landgenoten/getuigen/nabestaanden die eenzelfde lot beschoren was, ongeacht hun leeftijd.

Pijnlijke vaststelling ... misschien een topic openen voor diegenen die lang gezwegen hebben (maar nog in leven zijn) en op één of andere manier toch hun verhaal willen/durven vertellen.

Je weet maar nooit ...

256

Re: Feedback

Een hele dikke mercie aan Ben die zijn kostbare tijd opoffert om deze site draaiende te houden. Je doet dat goed Ben ga zo door. Omdat het ook eens positief gezegd mag worden; bedankt Ben.

257

Re: Feedback

Bedankt voor je berichtje. Ik moet wel toegeven dat ik de laatste weken minder tijd heb geïnvesteerd in de site dan ik zou zelf willen. Dit vanwege een drukke periode (waar ik niet over ga uitweiden smile). Ik hoop de komende weken en maanden terug meer tijd te kunnen steken in de site.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

258

Re: Feedback

Gezien de perikelen van de laatste tijd wil ik dit even naar boven halen. Ik ben de flauwekul van het laatste jaar meer dan beu. Dit dient te stoppen, of ik vraag om mijn profiel te deleten. Met de bende tooghangers en kermisklanten die dit forum bevuilen en om zeep helpen doe ik niet meer verder.

259

Re: Feedback

Raf wrote:

Gezien de perikelen van de laatste tijd wil ik dit even naar boven halen. Ik ben de flauwekul van het laatste jaar meer dan beu. Dit dient te stoppen, of ik vraag om mijn profiel te deleten. Met de bende tooghangers en kermisklanten die dit forum bevuilen en om zeep helpen doe ik niet meer verder.

Deel je mening volledig Raf, dit moet absoluut stoppen.

260

Re: Feedback

Voorstel 1

Default: niemand kan posten. Ieder lid dat wil posten maakt € 0,01 over op Ben zijn rekening.

Voordelen:

  1. identiteit is bekend bij Ben

  2. gaat multi accounts stoppen (of zo goed als)

  3. je moet moeite doen als je wilt posten

Nadelen:

  1. je identiteit is bekend bij Ben, zou jammer zijn als dat bepaalde kwaliteitsposters er van zou weerhouden te posten

Voorstel 2

Reddit-achtig up/down vote systeem waarbij de community actief de kwaliteit van de posts/poster evalueert.

Voordeel:

  1. posts en posters krijgen een kwaliteitslabel

  2. maakt filteren makkelijker

Nadeel:

  1. systeem opzetten, geen idee of PunBB die mogelijkheid heeft, mogelijk noodzaak tot migreren van forum software

  2. 'vriendjes' kunnen bewust bepaalde posts/posters viseren en downvoten zodat 't het doel voorbij schiet

Voorstel 3

  • De mogelijkheid geven aan een gebruiker om een bepaalde persoon op 'ignore' te zetten

  • Meer actieve moderators aanstellen