91

P-51 wrote:
zeno wrote:

P51 jij probeert van alle walletjes te eten maar dat is een beetje kinderachtig.
Geen enkel weldenkend mens gaat mee in de cafépraat van BOSSI.
Vergeet niet dat hij hierdoor al lang alle credibility heeft verloren.

Zeno, jij weet niet waarover ik het heb; Ben wel.

De walletjes zijn niet meer aan mij besteed wegens te oud.

Bossi, Cobra en nog vele anderen verdienen imo nog ALLE credibility ... Iedereen op dit forum, trouwens ... soit, bijna iedereen.

Oesje ik had het hier over al je posts die je plaatst hoor.  Beetje hier, beetje daar.  En je bijzondere ik met cobra en zijn geloofwaardigheid is mij ook bekend.  Maar dat is nu niet iets waar je mee kunt uitpakken.  Beter stilletjes over zwijgen.  De woorden van Inwoner van Aalst zijn bijzonder wijs.  Als je praat over het dossier boter bij de vis en u niet verstoppen achter ‘beroepsgeheim’ en ‘bange haas’ en geheimzinnig geschuif.  Dat je oud bent is niet persé een probleem voor mij maar laat u dan leiden om wijze woorden tot ons te richten.

92

Zeno, te oud voor de walletjes betekent niet persé dat ik oud ben. Alles is relatief, ook leeftijd.

Ik plaats posts hier en daar vanwege interesse ... is dat niet de bedoeling van dit forum?

Ik heb Cobra van in den beginne verdedigd en zal dat blijven doen tot het moment dat iemand mij van het tegendeel kan overtuigen. Ik ken de man in kwestie niet, maar dat heeft ook geen belang. Ik geloof wel in zijn gedrevenheid en oprechtheid, ook al kan ik zijn "telex"-stijl niet altijd volgen. Da's evenwel maar bijzaak.

Bijkomend en afsluitend : ik heb geen enkel uitstaans met het dossier Bende van Nijvel, zeker niet op professioneel vlak. Een bange haas ben ik zeker niet, hooguit een temperamentvol paardje zo nu en dan. Maar ook op dat vlak heb ik intussen geleerd.

Als u nog wat bijkomende info nodig hebt, mag u mij gerust een seintje geven. Wat 'wijze woorden' betreft, laat ik graag het woord aan u over.

Mvg,

P-51

Het is denk ik voor de meeste forumleden....en zeker de aktieven te hier en dat zijn er maar een handvol overigens, overduidelijk wie hier ernstig is en wie niet!
Dat er verschillende forumleden zijn die zich schuilen achter meerdere namen is ook zo duidelijk en dan weet je wel dat een team misschien maar een soloprojectje is...met de voorspelbare gang van zaken...zogenaamde meerdere mensen die elkaar afdekken, toedekken, indekken en terugkrabbelen etc.
De forumbeheerder Ben heeft hier zeker weet van en weet dus ook welk vlees hij in de kuip heeft.
Een vergadering zou zo wel eens een solomeeting kunnen zijn die voor eventueel andere geinteresseerden wel tijdig met een of ander excuus zal worden afgeblazen etc.
Kortom: het is allemaal zo voorspelbaar en tevens ligt het er zo vingerdik op.

Volgens mij loopt er dus in dat valletje ook niemand meer in behalve....de eigenste persoon met meerdere namen zelve uiteraard en enkelen die om god weet welke redenen in dat gedoe blijven geloven.
Het helpt de geloofwaardigheid van Bens forum alleszins danig naar de haaien.
Duidelijk is dat hier echt niemand die de zaak ernstig neemt mee op schiet noch bij gebaat is en dus ook dit forum niet!

94

Luk Jujuuuutje,

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,

Jij zal in ieder geval gevrijwaard blijven om in het valletje te lopen. Om eenvoudige redenen dat je niet welkom en zelfs het verbod zou bekomen om de vergadering bij te wonen in het kader van 'ongewenst persoon' die manu military onmiddellijk zou verwijderd worden. Onder andere als schrijver zal je dat wel tussen de lijnen al vernomen hebben. Mogelijks nog met bestuurlijke aanhouding. We houden niet van burgers die zich onttrekken van alle verantwoordelijkheid die een brandend voertuig aantreffen in verdachte omstandigheden en het op een lopen zetten uit angst. De vlucht en de angst kunnen we nog begrijpen en vooral ten tijde van de Bende van Nijvel. Dat betrokkene het met zijn Jujuuuutje het op een lopen zet en daarbij verzuimd om de hulpdiensten te verwittigen is het onttrekken van zijn burgerplicht. Een typisch Belgische mentaliteit.

Het elkaar afdekken, toedekken, indekken en terugkrabbelen....is dat ook niet eigen aan de bende van Nijvel? OOOHLAAAA POLA, juist, het behoort tot onze beroepsmisvorming.

Zoals je schreef kan ik begrijpen dat je geen hoge tok opzet ivm met Justitie en politiediensten. Toch wel een eigenschap die we kunnen toeschrijven aan personen met twaalf stielen en dertien ongelukken. smile smile wink

Met welgemeende groeten en namens,
Haflinger, Welsch, Schetlander, Thinker, appaloosa en Arabier,

Lap, den Bossi heeft weer nieuwe medicatie gekregen , gezien bovenstaande.

met vriendelijke groeten
coconut
alias idioot, collega Bossi

96

Coconut, stop ermee dwaalsporen te leggen.

smile smile smile

AZ ZENO

http://www.azzeno.be/patienten/consulta … tml?cat=15

smile

97

AZ ZENO

www.azzeno.be/patienten/consultatiedetail.phtml?cat=15

Eenmalige terugkeer:

Zeer terleurstellend om kwetsbare groepen op deze manier te gebruiken. Een wetsdienaar met 37 dienst jaren onwaardig.

99

"ongewenst persoon' die manu military onmiddellijk zou verwijderd worden"
" Mogelijks nog met bestuurlijke aanhouding"
"www.azzeno.be/patienten/consultatiedetail.phtml?cat=15"

Dit zijn zeer straffe uitspraken voor een dienaar der wet, maar legt wel mooi de kronkels bloot.

100

Graag back on topic !!!!

Het zijn niet de slechtste vruchten waaraan de wespen knagen.