11

Bossi wrote:

...en nodigen hierbij FreCR en Merovinger uit...

Ik heb me voorgenomen om (voorlopig) enkel online deel te nemen aan zaken rond de Bende van Nijvel. Misschien wijzigt dit voornemen ooit in de toekomst, dat weet ik niet. Ik hoop dat dit nooit nodig zal zijn wegens "zaak opgelost", maar deze hoop zou ik best niet te hard koesteren.

Non semper ea sunt quae videntur

12

Voor mij is het ook ok in afwachting van verdere briefing.

Frecr, ik vind het spijtig dat je niet komt ik had graag een dialoog met u gehad want zoals Bossi schrijft; als we samen eens brainstormen kunnen we misverstanden uit de wereld helpen.

13

FreCR wrote:

Ik heb me voorgenomen om (voorlopig) enkel online deel te nemen aan zaken rond de Bende van Nijvel. Misschien wijzigt dit voornemen ooit in de toekomst, dat weet ik niet. Ik hoop dat dit nooit nodig zal zijn wegens "zaak opgelost", maar deze hoop zou ik best niet te hard koesteren.

Jammer om uw afwezigheid te vernemen, FreCR. Verder kunnen we niet meer doen dan ons best om de werkzaamheden verder te zetten in deze verwerpelijke zaak.

Losstaand van uw berichten, uiteraard, hebben we zeker geen ziekelijke idiote breinen die hier op het forum de spot drijven en waaruit onmiskenbaar blijkt hoe weinig en oneervol respect men toont voor de slachtoffers en nabestaanden. Zonder dat ze nog enige meerwaarde tonen in de zaak Bende van Nijvel.

kenza wrote:

Voor mij is het ook ok in afwachting van verdere briefing.

Ik zal iemand gelukkig maken met te zeggen dat het secretariaat van het Bossi team hiervoor verder het nodige zal doen. wink smile

kenza wrote:

Frecr, ik vind het spijtig dat je niet komt ik had graag een dialoog met u gehad want zoals Bossi schrijft; als we samen eens brainstormen kunnen we misverstanden uit de wereld helpen.

Tja, ik zou blijkbaar ook een heel ander persoon zijn dan dat men zich zou voorstellen achter mijn geschreven berichten. Tenzij... Nog nooit zoiets gehoord van mijn schoonmoeder. smile

14

Als dat doorgaat in Heverlee - Leuven, is dat op 5 min van bij mij, en zou ik er graag bij zijn. Tot hevige discussies zal ik me niet laten verleiden want mijn dossierkennis is beneden peil.

15

Reneke, hevige discussies? Wel de bedoeling dat het in vriendschappelijk verband zal verlopen.

En ter info voor iedereen....

Ik heb zojuist getracht om Cobra telefonisch te bereiken. Ik kreeg telefonisch contact met de echtgenote van Cobra. Het telefonisch contact verliep van 17.57 uur tot en met 18.33:5 uur. Wegens andere dringende verplichtingen momenteel, zal ik hierover enige info verstrekken hedenavond. Betreft toelichtingen dat ik mocht vernemen uit het relaas van Cobra zijn echtgenote. "Ja mijnheer, de angst slaat terug om me heen als ik terug denk aan die periode wat ik heb meegemaakt met mijn kinderen in de periode van de Bende van Nijvel. Spijtig genoeg is onze gebuur nu overleden. Die mens heeft het allemaal meegemaakt en heeft ons ook moeten beschermen omdat Pierre heel veel afwezig was voor zijn werk."

De echtgenote ontkent ook formeel wat een ex-collega alhier heeft geschreven over Cobra en het drankgebruik. Vanavond een paar bijkomende toelichtingen alhier.

16

Bossi, ik zou dat niet doen. Jammer dat oude demonen alweer de kop opsteken maar ik vrees dat er weer een toevloed aan negatieve reacties zal volgen. Maar ik laat het aan u over.

Ik denk nog even na over uw uitnodiging maar wees toch enigszins voorzichtig: laat de geïnteresseerden offline weten waar en wanneer de meeting zal plaatsvinden. Ik heb intussen geleerd dat je wat voorzichtig moet zijn met al te concrete info. Voor het overige sluit ik me aan bij de post van Reneke.

Bij interesse zal ik u via mail iets laten weten. Of via één van de andere genodigden.

P-51

17

P-51, nog anderen adviseerden mij om het niet te doen en de nodige voorzichtigheid in acht te nemen. Ik sta open voor eerlijkheid, openheid en recht voor de vuist indien de omstandigheden het mij toelaten. Evident dat ik ook rekening zal houden met het briefgeheim. Dat mijn teamleden, beroepshalve en/of op vrijwillige basis, op de hoogte zijn van bepaalde briefwisselingen, is voor mij meer dan voldoende. Dit even ter zijde wat voorzichtigheid betreft. Beroepshalve zijn we vertrouwd met negatieve reacties.

Locatie en juiste datum van vergadering zal verder per PB aan de geïnteresseerde forumleden kenbaar gemaakt worden.

Waarvoor trouwens nogmaals mijn dank aan eenieder voor de aanwezige aandacht en medewerking in deze.

Bossi wrote:

... en nodigen hierbij FreCR en Merovinger uit ...

Ik ga niet ingaan op je uitnodiging Bossi. Ik heb daar vele en diverse redenen toe maar wil over deze redenen hier niet uitweiden.

Jammer Merovinger. Je bent een zeer grote en correcte informatie poster en je bijdrage zou zeer welkom zijn. Maar uiteraard respect voor je mening.

Het zijn niet de slechtste vruchten waaraan de wespen knagen.

Ik vind het moeilijk om te onderscheiden wie hier betrouwbaar of onbetrouwbaar is! Af en toe krijg ik een duidelijk antwoord zoals van Poseur. Ik ben er ook van overtuigd dat hier mollen zitten! Mijn enige betrachting is in dit spinnenweb de lijnen naar de waarheid volgen en meedenken. Ik heb duizend vragen maar zelden worden die naar waarheid beantwoord. Negatief en agressief taalgebruik zou onmiddellijk mogen verwijderd worden van dit forum. Respect voor zij die het goed menen! Voorzochtigheid geboden als de waarheid naar boven dreigt te komen? Succes!