Bossi wrote:
eenhoorn wrote:

Gebakken lucht jij en je alter echo.Cobra. Advies wegwezen hier.

Busje komt zo. smile 

In Afrika worden eenhoorns wel eens met de grond gelijk gemaakt. wink En het is te merken dat het weekend is voor zero.

Mijn dierbaar echtgenote hoor ik ook dikwijls zeggen dat een goed gebakken taart luchtig hoeft te zijn. Inderdaad was de lucht vandaag goed gebakken, eenhoorn. 28° vandaag. wink smile

Bossi. Het nachtelijk bla bla bla dier..

vleermuisje1971 wrote:
Bossi wrote:

Busje komt zo. smile 

In Afrika worden eenhoorns wel eens met de grond gelijk gemaakt. wink En het is te merken dat het weekend is voor zero.

Mijn dierbaar echtgenote hoor ik ook dikwijls zeggen dat een goed gebakken taart luchtig hoeft te zijn. Inderdaad was de lucht vandaag goed gebakken, eenhoorn. 28° vandaag. wink smile

Bossi. Het nachtelijk bla bla bla dier..

Jaja praatjes zat Boss maar daden ho maar. Vanaf november proberen deze site de nek om te draaien met wartaal en juridisch geneuzel  hoop dat Ben je verwijderd manu militair, code tago321

533

Doe ik mijn werk, krijg ik kritiek. Treden forumgebruikers mijn mening bij, krijgen ze kritiek. Lach ik met alles wat lachwekkend is, krijg ik kritiek. Ben ik ernstig, krijg ik kritiek. Hoe het allemaal snel kan gaan tot identificatie in verband met naaktfoto's van minderjarigen op forums, zo snel kan het opgelost zijn met medewerking van het FCCU.

Mij verbannen en verwijderen? Niet vergeten dat we het licht zouden kunnen doven door de stekker uit te trekken. Onomstotelijk dat zonder enige toelating van de vele betrokkenen, de wet op de Privacy wel eens van kracht kan worden.

Deel mij terloops de stand van zaken eens mede met betrekking tot het deskundig onderzoek inzake de "manipulatie" in Ronquières? Dit is mijn vraag nu aan de criticasters.

534

Wordt de piste van Ronquières nog onderzocht?

535

Bossi, Django68,

Geen idee maar op de site van onze zuiderburen wordt de topic wel vrij druk gefrequenteerd.

Mvg,

P-51

536

Ik vraag mij echt af wat er over ronquires te vertellen valt ? Dat is volgens mij een dwaalspoor en de getuigen moeten nog eens goed op de rooster gelegd worden    Mijn euro is pas echt gevallen na de cinema van de tieners dat munitie hadden (gevonden) en dat daar zoveel aandacht naartoe gaat net zoals het dwaalspoor van bois de la houssieres en over de steengroeve van lessines spreken ze niet