91

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Ok, maar wáár bevindt zich dan de eigenlijke garage? In dezelfde straat? Ook: is het correct dat het huis zo'n vijf jaar geleden verkocht werd? Zo ja: door wie aan wie? Het lijkt zo dat D. Jullien de huidige eigenaar is; de vorige eigenaars van het huis zouden ouder geweest zijn volgens mijn bron.

Nog een belangrijke vraag: is D. Jullien van JD-tuning dezelfde als de rallypiloot met dezelfde naam of is dit gewoon toeval? De rallypiloot is alvast te jong om gelinkt te kunnen worden aan de Bende-verhalen.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Het huis in Bierghes is nog steeds van de eigenaar van de garage in Braine-le-Chateau en Beersel. Vorige week stond er nog een volledig uitgebouwde Golf voor de deur, dus ofwel woont er nu een zoon in ofwel die oudere personen zelf. Meer weet ik ook nog niet. Alleen dat de daders of de familie ervan nog in Bierghes wonen. Dat is hun thuisadres zonder garage. De garage is in Braine-le-Chateau en in Beersel.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

dim, D. Jullien van JD-tuning is niet de rallypiloot. Hij is tussen 50 en 60 jaar oud.

94

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Dank Rosario Pulci (een pseudoniem of bent u wel degelijk Pulci uit Sint-Gillis?). Als u meer weet over de man dan horen we het graag.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

De man die ik zag aan zijn tuin in Bierghes leek me ook ouder dan 40 of 50 maar door de info over dat Julien een rallypiloot zou zijn dacht ik dat die man de vader was. Maar blijkbaar is er dan geen overname door een zoon.

96

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Volgende personen zaten ooit in het beheer van JD Tuning/Eudajo:

  • D. Jullien (Bierghes)

  • P. Broquet (vrouw Jullien)

  • E-H De Breucker (Brussel)

  • J.A. Roukaerts (vrouw E-H De Breucker)

  • E-J De Breucker (Vilvoorde)

  • D. Jullien (broer van?) (Hastiere-Par-Dela)

97

Re: Getuigenis Onderzoekbende

En dat brengt ons naar de Golf GTI Classic Club  in Laken » www.bfov.be. Golf GTI, kijk eens aan.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Guy Bouten komt deze week bij mij en samen met hem kijken we wel wat we kunnen doen.

99

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Kijk ook vooral een naar deze link op hun site dim » www.golfgticlassicclub.com Ironisch?

100

Re: Getuigenis Onderzoekbende

De voorzitter van de club is wellicht de zoon van iemand die in beheer zat van JD Tuning, bij de tweede link staan er persoonlijke gegevens: leeftijd, lengte, ... kan het nog ironischer?

» www.passiongolfgti.com | www.passiongolfgti.com