Re: Getuigenis Onderzoekbende

dim wrote:

Ik wil niemand beschuldigen, de indicaties zijn voor mij als buitenstaander te licht, maar ik vind wel dat het niet onaannemelijk lijkt dat een bevriende garage werd uitgekozen om de auto kwijt te raken net na de feiten. Gezien de auto-obsessie van de Bende is het bovendien te verwachten dat er wel ergens een garagist moet aan verbonden zijn. De streek klopt ook: dicht bij de Braine-gemeenten (een ander JD-tuning bedrijf bevind zich in Braine-le-Château), dicht bij Rode (de comfortzone), ...

Dat is ook van hun. Kijk maar naar de telefoonnummer.

52 (edited by JOS 24-08-2010 13:10)

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Er is ook een JD-T in Beersel.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Ik denk nu niet dat alle 'JD tunings' te koppelen zijn aan die in Braine-le-Chateau en in Bierghes. Wat ik wil benadrukken is dat er in die straat een huis moet zijn aan de linkerkant en dus aan de oneven huisnummers waar de Golf is opgereden na de overval. Die tuningzaak is wel heel verdacht maar er is ook iets van een Poolse vereniging en ik had VDS aan telefoon die me vertelde dat Gladio er tussen zit dus ik weet niet wat je ook daaraan kunt linken.

54 (edited by JOS 24-08-2010 13:10)

Re: Getuigenis Onderzoekbende

JD-Tuning in Beersel ligt vlak achter de herberg, op 140m. Is misschien ook van zelfde eigenaar, heb dit nog niet kunnen controleren, iemand?

Re: Getuigenis Onderzoekbende

JOS wrote:

JD-Tuning in Beersel ligt vlak achter de herberg, op 140m. Is misschien ook van zelfde eigenaar, heb dit nog niet kunnen controleren, iemand?

Zo ver had ik het nog niet gezocht. Dit is inderdaad heel verdacht. Misschien zijn de JD Tunings een dekmantel voor hun opslagplaatsen voor de auto's en misschien een dekmantel om op circuits met auto's te gaan oefenen.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

JOS wrote:

JD-Tuning in Beersel ligt vlak achter de herberg, op 140m. Is misschien ook van zelfde eigenaar, heb dit nog niet kunnen controleren, iemand?

Ik heb dat even nagekeken maar waar heb je die info gevonden van die JD Tuning uit Beersel? Ik vind dat niet meteen.

57

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Op het kaartje zie je dat het net naast het kasteel ligt, en het kasteel ligt vlakbij de auberge » www.infobel.com

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Ah bedankt. smile Ik vond het even niet.

59 (edited by club_le-happy-few 02-07-2010 23:58)

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Voor zover ik weet wonen alle De Staerke's in het Brusselse? Julien zeker (heb gehoord regelmatig gezien in straten rond Boulevard Abatoir, Boulevard Midi, vermoeden Kuregem of wel Rue Bodegem. Apostolos zou ook in die buurt wonen (meer richt Zuidstation). Léon ook voor hij laatste keer in gevangenis was. Salesse zou in Braine-Le-Comte wonen of gewoond hebben paar jaar geleden (wisten kennissen uit Soignies me te vertellen, in horeca hoor je veel). Léon is vorig jaar opgepakt tijdens een toevallige politiecontrole, ze hadden een home invasion gepleegd. Hij zou ook opgekomen zijn rond 2000 met Front Nationale. Met z'n toenmalige vriendin Genevieve. Staat in alle geval op lijst van FN.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Vergis ik me of zijn de De Staerkes ook niet uit Beersel?