81

Re: Getuigenis Onderzoekbende

dim, dat zou men toch moeten kunnen opvragen bij de Kamer van Koophandel?

82

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Kan ik eens proberen. Maar ik begrijp het niet goed.

Op deze link (Moderatie: Dode link, deze link bestaat niet meer op Gouden Gids.) zie je dat de oprichtingsdatum van JD-tuning 1983/07/01 is (dat is dus de periode die we zoeken!). Het bedrijf maakte blijkbaar ook nog winst in 2009 maar zou volgens mijn info nu een privéwoning zijn (en een vijftal jaar geleden verkocht zijn). Is er niet iemand die eens de naam op de bel kan gaan controleren?

83

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Dim, in Nederland kun je tegen een gering bedrag bij de kamer van koophandel gegevens van bedrijven opvragen, ik weet niet hoe dat in België is.

84

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Van de Koophandel hoeven we dus niets te verwachten, dit is hun antwoord: "Navré mais nous ne sommes pas en mesure de vous aider! De plus, la Chambre de Commerce est une association de statut privé dont les services sont reservés aux entreprises affiliées."

Is er nu echt niemand die dit kan uitklaren? Dit lijkt me toch geen onbelangrijk spoor!

85

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Dominique Jullien is blijkbaar een bekend rallypiloot en hoteleigenaar in Ciney. Is de persoon in Bierghes dezelfde? Waarschijnlijk niet. I.v.m. de link met de Bende:

  • Kort bij safehouse zouden daders de maskers niet aanhouden;

  • Zouden ook niet kort/naast andere voertuigen stilstaan en zich verdacht gedragen;

  • Zouden niet opdraaien bij safe house in die omstandigheden.

Lijkt me allemaal vergezocht.

86

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Hier meer info over JD Tuning. Er valt mij iets op, er zijn voor twee soorten activiteiten btw codes aangevraagd, één ervan is kleinhandel in onderdelen voor auto's maar het tweede is overige persoonlijke diensten als je op die code klikt zie je dat daaronder onder meer prostitutie valt, is deze combinatie niet wat raar? » kbopub.economie.fgov.be

87

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Verder zegt onderzoekbende dat zijn/haar getuige zegt dat ze bij een verkeerslicht staan te wachten, zodra deze op groen springt sprinten ze er vandoor. Waarom als grote gangster niet gewoon door rood rijden i.p.v. wachten voor groen? Voorts denk  ik dat "onderzoekbende" zijn "getuige" onderzoekbende zelf is, gezien zijn verklaringen.

88

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Nog wat opzoekingswerk: JD TUNING had tot 29/07/1999 de naam SA EUDAJO. De zetel van de firma was gevestigd:

  1. Anderlecht (1983)

  2. Brussel (30/12/1988)

  3. Braine-le-Chateau (29/04/1999)

Dit wil echter niet zeggen dat de garage niet in Braine was de ganse periode, wie weet meer?

89 (edited by dim 12-07-2010 23:17)

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Goed zo Jos, beetje per beetje. Eudajo lijkt Portugees te zijn.

Re: Getuigenis Onderzoekbende

Bouten is met mij ermee bezig en hij doet dat niet als het niet belangrijk is. Het huis staat er wel al zeker sinds de jaren 80. Dat huis op dat adres in Bierghes is niet een garage maar de eigenaar van de garage woont er. Dat wil dan meteen ook zeggen dat hij allicht de bestuurder was gezien zijn kennis van de VW Golf. Vorige week stond er trouwens nog een getunede Volkswagen Golf voor de deur dus toeval is het allemaal niet. Ik hou mij niet bezig met eventjes een adres uit te pikken en dat zoveel mogelijk te linken aan de bende.