Re: Herman Dullaerts

Ik heb Herman Dullaerts een paar keer ontmoet in 2004-2005. Ik werkte toen in een Volvo garage in Zellik waar hij regelmatig kwam. Hij reed in die tijd met een Volvo S40 van de eerste lichting. Hij zat samen met de baas van de garage toen geregeld pinten te drinken en was op een avond zo zat dat ik hem naar huis heb gebracht, in Erpe Mere of Lede als ik me nog goed herinner... In elk geval kanten Aalst. Op een van die dagen dat ik samen met de patron en Herman Dullaerts in de bar zat kwam het gesprek op de jaren 80 en de bende van Nijvel... Ik herinner me dit nog als gisteren want de woorden van Dullaerts waren:

In gerechtelijke kringen is al lang geweten wie de daders waren, maar ik zou mij daar niet teveel vragen over stellen want dat blijft een gevaarlijk dossierke... Dullaerts had een killer blik toen hij dat zei. Ik ben hem later nog eens tegen gekomen in de schietstand in Aalst waar hij met zijn aktentas met revolver erin af en toe kwam schieten. Hij was toen evenwel sterk vermagerd en de effecten van zijn alcoholprobleem waren duidelijk zichtbaar.
Voor wat het waard is wou ik dit even delen