101

... waarmee je (deels) hetzelfde zegt/beaamt met hetgeen ik net zei en met hetgeen ze allemaal inderdaad vrezen.

Weet wel dat iedereen mee leest op dit (en andere) forums. Geïnteresseerden in deze zaak maar ook betrokkenen zoals speurders en ongetwijfeld ook de verdachten en allicht zelfs 1 of enkele daders.  2025 is nog lang, maar de tijd tikt snel.  Mogelijk is er pas een doorbraak na 2025...

102

CleverTrevor wrote:

Er zit nu een andere speurdersploeg dan bij de vorige confrontatie, die al een jaar of 4-5 geleden was. Het kan zijn dat die speurders menen dat de confrontatie destijds niet helemaal goed is verlopen.

De confrontatie werd door dezelfde persoon uitgevoerd nochtans wink

CleverTrevor wrote:

En de optie om de status van spijtoptant aan te bieden ontbrak eveneens bij de vorige confrontatie.

Dat zal wel een van de hoofdredenen zijn vermoed (en voorspelde) ik. Maar ik weet het natuurlijk niet. Ik was er niet bij.

CleverTrevor wrote:

Het lijkt me eerder zo dat de speurders geen ander spoor meer hebben waarvan ze iets verwachten, en daarom nog eens hierop inzetten.

De (sluis)deur van Ronquières staat nog op een kier, ook al mag men niet al hun jokers inzetten op Ronquières om eventuele andere pistes niet op de helling (van Ronquières) te zetten. Het ganse dossier zou daarmee wel eens in het water (van Large de Fauquez) kunnen vallen.

Non semper ea sunt quae videntur

103

Als bepaalde onderzoekers mochten spreken zou het al opgelost zijn.

Een verstandig man bemint de zee maar blijft aan land  !!! zo verstandig zal ik dus wel niet zijn .

We weten nu dat François Achten aangehouden blijft. Wat weten we dan over Philippe Vermeersch? Blijft deze ook aangehouden? Ik kan niets van berichtgeving vinden hierover.

Philippe Vermeersch is vrijgelaten » Nieuws

Vrijgelaten onder voorwaarden. Dat wil zeggen dat hij dus nog steeds verdacht wordt?

107

Aubanel wrote:

Komaan Philippe, zegt het nu maar. Geef nu eindelijk eens toe dat Jean Bougerol je de tip heeft bezorgd, met of zonder medeweten van Gerard Lhost.

Aubanel, als je er nog bent wat bedoel je hiermee?

Hoe lang gaat het duren voor hij zelfmoord pleegt of op een andere ongelukkige manier het tijdelijke met het eeuwige gaat wisselen ?

109

Hoe lang gaat het duren voor Charleroi toegeeft in al die jaren NIETS gedaan te hebben behalve blunders en leugens ?
Hoe lang gaat het nog duren voor magistraten de landstalen deftig kennen en gebruiken ?
Hoe lang gaat het nog duren voor er een eerlijke en open gerechtsgang komt zonder zwijgplicht en manipulatie ?
Hoe lang gaat het nog duren voor er een eerlijke justitie komt zonder doofpotten over dossiers die  niet mogen onderzocht worden omdat er hooggeplaatste namen in voorkomen ?
Hoe lang gaat het nog duren dat net de verkeerde mensen worden aangepakt en de vriendjes criminelen blijven rondlopen ?
Politie en justitie staan gelijk met corruptie en uiteindelijk is justitie het grootste criminele instituut in Belgie.

Een verstandig man bemint de zee maar blijft aan land  !!! zo verstandig zal ik dus wel niet zijn .

110

Tot altijd