51

@edd:

Het is genoeg.
Genoeg met leugens.

Leugens over die bomaanslag, leugens over de vondst in het bos van la Houssiere, leugens over dat kranten en bij uitbreiding ALLE Vlamingen 0 interesse (en 0 medeleven) zouden getoond hebben voor de aanslagen en wandaden die de bende van de Brabantse moordenaars aanvankelijk vooral in Wallonië pleegden.

Een krantenartikel op de voorpagina (!) van een Vlaamse krant uit 1983 spreekt gloacaster duidelijk tegen dat hij claimt dat de Bende van Nijvel ons (Vlamingen, Nederlandstaligen) pas interesseerde na de laatste aanslag in Aalst. Maanden gezocht naar zo een artikels maar dan duidelijk niet goed gekeken.

Dat jij je enkel de moeite getroost edd om je te hullen in stilzwijgen wanneer verdachten, van het enorme leed hier omschreven, hier bejubeld worden…

…en dat je bijna enkel reageerde om te vragen waarom ik moet reageren wanneer anderen hier opruiende, kwetsende, denigrerende leugens vertellen…

…dat spreekt boekdelen edd.

Zeer jammer van jou edd.

xavier wrote:

JE LIEGT GLOACOSTER!

gloacoster wrote:

Ik spreek hier niet over de  bevoegdheden van die bende.
Ik wil alleen maar bevestigen dat langs de Nederlandse kant van het land geen interesse was voor de feiten van de bende voor Aalst.
Ik heb maanden lang in het Koninklijke Bibliotheek van België, zoveel mogelijk, persartikelen gelezen over de feiten 82-83.
En dat Vlaanderen geen aandacht gaf aan die aanslagen is een feit.
Dat zonder de gruwelijke feiten in Aalst misschien geen forum en ook geen aandacht zou zijn voor al de andere feiten.

HOE DURF JE ZO TE LIEGEN en te VEINZEN?

https://imgur.com/b74EJvr.jpg

Schaamteloos hoe je heel dit forum wil verengen alsof we enkel interesse zouden hebben voor de pijn en het leed van de slachtoffers van de aanslag in Aalst.

Ik spreek over feiten die in Wallonie gebeurde en jij komt hier voor de dag met een persartikel uit de gazet van Antwerpen die over de feiten van Temse spreekt ( normaal voor een Antwerpse gazet).
En dat ze dan in die zelfde gazet over Nijvel spreken is normaal vermits ze de link maken met de 2 feiten.
En als ik dit schrijf : "dat langs de Nederlandse kant van het land geen interesse was voor de feiten " dan spreek over de feiten die  in Wallonie gebeurde in 82-83.
Misschien enkele artikels over Nijvel omdat er de link was met Temse en door de  buitensporig geweld.
Misschien ook enkele artikels in " het laatste nieuws" omdat die gazet veel gelezen werd door Nederlandstalige brusselaars.
Er zijn natuurlijk enkele uitzonderingen, ik spreek IN HET ALGEMEEN.
Hoe kunnen mensen medelijden hebben met dingen waar ze geen weet van hebben?
Dit is geen kritiek maar een simpele realiteit.

En met je belachelijk beeld " schaam je gloacoster" heb je met mij gedaan.
Vanaf nu zul je geen reactie meer van mij hebben, zoals al is gebeurd met andere leden van het forum.
Ben je kinderlijke reacties echt beu.

53

edd wrote:
xavier wrote:

JE LIEGT GLOACOSTER!

[HOE DURF JE ZO TE LIEGEN en te VEINZEN?

Schaamteloos hoe je heel dit forum wil verengen alsof we enkel interesse zouden hebben voor de pijn en het leed van de slachtoffers van de aanslag in Aalst.

Gaat het een beetje xavier?
Je bent nu continu mede forumleden aan het afbekken en het forum aan het spammen?
Wat is jouw doel?

Xavier, ik waardeer uw posts en lees die ook graag. Voor mij zijn die heel informatief. Maar, ik lees niet graag dat u andere forumleden aanvalt - ook al zijn die posts van andere forumleden uitdagend of stroken die - volgens u - niet met de waarheid. Dat stelt uw posts in een negatief daglicht. En dat irriteert vele andere forumleden, waaronder mijzelf. Niet vergeten: dit is niet uw persoonlijke blog, maar een forum. Dus doe verder met posting, maar houdt het beleefd en constructief a.u.b. En dan blijf ik uw berichten met volle aandacht verder lezen.

54

+1 @bax

55

@BAX:
ik persoonlijk waardeer de bijdragen wat minder.

Continu dat selectieve geciteer, naar eigen behoeven.
En continu dat selectieve geviseer.
Als hij hier van Ben mee door mag blijven gaan, dan mag hij mijn account wissen.
Eerlijkheidshalve, hoop ik niet dat dat zo ver komt.

Ne pas répondre aux attaques personnelles qui vous ciblent est la meilleure façon de décevoir ceux qui les portent. Je parle par expérience.

Niet reageren op persoonlijke aanvallen die op u zijn gericht, is de beste manier om degenen die ze uitvoeren teleur te stellen. Ik spreek uit ervaring.

57

@Léonidas:

MERCI.

58

gloacoster wrote:

En nog dit... zonder kritiek.
Dit is een Nederlandstalige site die in het leven is geroepen omdat de laatste evenementen in Aalst hebben plaatsgevonden.
Behalve Overijse (bij toeval) deden alle andere feiten zich voor in Wallonië. Hoewel we de ballistiek kunnen bekritiseren, staat vast dat de wapens die in Aalst werden gebruikt ook werden gebruikt in Braine, Overijse en in 83.
Ik vind het daarom relevant dat de meerderheid van de mensen die geïnteresseerd zijn in de moordenaars, hun hypothesen enkel baseren op de feiten van Aalst.
Alle andere 27 feiten worden terzijde geschoven om in één klap de criminelen aan de kant van Aalst te vinden.

Nu ga je er nog een communautair conflict van maken. Netjes. Een knappe houding van uwentwege voor zij die dag en nacht bezig zijn met ALLE FEITEN!

59

De feiten, vooralsnog zo bekend, speelden zich af in: Wallonië, Vlaanderen, als ook in Noord-Frankrijk.
En dan is naar mijn mening, niemand zijn leed erger als die van een ander.
Een ieder in deze context, is ongelooflijk veel leed aangedaan, in mijn opinie.

60

gloacoster wrote:

En als ik dit schrijf : "dat langs de Nederlandse kant van het land geen interesse was voor de feiten " dan spreek over de feiten die  in Wallonie gebeurde in 82-83.

Langs Nederlandstalige zijde geen interesse voor de feiten in Wallonië? Welke dossiers werden er opgevraagd en niet verkregen? Dossier Mendez bv om het even onder uw aandacht te brengen. Dan heb ik het ook over Antwerpse magistraten die informatie opvroegen aan Nijvel en niet verkregen. Nederlandstalige speurders om de CWB te helpen maar niet in dank is afgenomen na de onwettige overheveling van het dossier dankzij WATHELET. Er zijn meer hogere bevorderingen geweest bij de magistratuur in Wallonië die er hun toga naar smeten in het BVN dossier dan alhier in Vlaanderen. En aangezien jij toch zo graag oploopt met uw gouden pers artikelen die voor jou heilig zijn en alleen de waarheid in petto hebben, heeft ook Wallonië de buitenlandse pers gehaald wat er voor onmogelijk werd gehouden in ons drietalig landje.