61

gloacoster wrote:
xavier wrote:

JE LIEGT GLOACOSTER!

HOE DURF JE ZO TE LIEGEN en te VEINZEN?

https://imgur.com/b74EJvr.jpg

Schaamteloos hoe je heel dit forum wil verengen alsof we enkel interesse zouden hebben voor de pijn en het leed van de slachtoffers van de aanslag in Aalst.

Ik spreek over feiten die in Wallonie gebeurde en jij komt hier voor de dag met een persartikel uit de gazet van Antwerpen die over de feiten van Temse spreekt ( normaal voor een Antwerpse gazet).
En dat ze dan in die zelfde gazet over Nijvel spreken is normaal vermits ze de link maken met de 2 feiten.
En als ik dit schrijf : "dat langs de Nederlandse kant van het land geen interesse was voor de feiten " dan spreek over de feiten die  in Wallonie gebeurde in 82-83.
Misschien enkele artikels over Nijvel omdat er de link was met Temse en door de  buitensporig geweld.
Misschien ook enkele artikels in " het laatste nieuws" omdat die gazet veel gelezen werd door Nederlandstalige brusselaars.
Er zijn natuurlijk enkele uitzonderingen, ik spreek IN HET ALGEMEEN.
Hoe kunnen mensen medelijden hebben met dingen waar ze geen weet van hebben?
Dit is geen kritiek maar een simpele realiteit.

En met je belachelijk beeld " schaam je gloacoster" heb je met mij gedaan.
Vanaf nu zul je geen reactie meer van mij hebben, zoals al is gebeurd met andere leden van het forum.
Ben je kinderlijke reacties echt beu.

Net zoals dit gloacoster:

https://www.bendevannijvel.com/forum/vi … 885#p73885

Het is inderdaad te triest voor woorden

62

Iedereen heeft het door , maw de typetjes zijn verbrand het wordt tijd voor de zoveelste nickname verandering

Tout le monde a-t-il compris que le but est d'assécher ce forum? Je connais un forum qui a vécu cela. J'espère que celui-ci ne suivra pas le même chemin. Les victimes et leurs proches et tous ceux, très nombreux, qui veulent savoir ne méritent pas ça.

Heeft iedereen begrepen dat het doel is om dit forum op te drogen? Ik ken een forum die dit heeft meegemaakt. Ik hoop dat deze niet hetzelfde pad zal volgen. De slachtoffers en hun naasten en al diegenen, heel velen, die het willen weten, verdienen dit niet.

64

@Léonidas:

Dank u, en u heeft helemaal gelijk.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo over hem denkt.
En ik hoop dan ook dat alles snel weer wordt, zoals het altijd is geweest.
Misschien dat een VPN-Blocker iets is voor deze site?

Bossi wrote:
gloacoster wrote:

En als ik dit schrijf : "dat langs de Nederlandse kant van het land geen interesse was voor de feiten " dan spreek over de feiten die  in Wallonie gebeurde in 82-83.

Langs Nederlandstalige zijde geen interesse voor de feiten in Wallonië? Welke dossiers werden er opgevraagd en niet verkregen? Dossier Mendez bv om het even onder uw aandacht te brengen. Dan heb ik het ook over Antwerpse magistraten die informatie opvroegen aan Nijvel en niet verkregen. Nederlandstalige speurders om de CWB te helpen maar niet in dank is afgenomen na de onwettige overheveling van het dossier dankzij WATHELET. Er zijn meer hogere bevorderingen geweest bij de magistratuur in Wallonië die er hun toga naar smeten in het BVN dossier dan alhier in Vlaanderen. En aangezien jij toch zo graag oploopt met uw gouden pers artikelen die voor jou heilig zijn en alleen de waarheid in petto hebben, heeft ook Wallonië de buitenlandse pers gehaald wat er voor onmogelijk werd gehouden in ons drietalig landje.

Je begrijpt me verkeerd.
Ik spreek over de feiten 82-83 en over het interesse IN DE JAREN 82-83, op de moment van de feiten.
Waarom zou de Nederlandse pers geïnteresseerd zijn met de feiten die gebeurd zijn in Dinant, Elsene, Lembeek, Maubeuge, Waver, Beersel, Bergen, Watermael, Genval, Lasnes enz.... op de dag zelf van de feiten.
En ik herhaal nogmaals, heel weinig mensen in Vlaanderen waren op de hoogte van deze feiten IN 82-83.
Het waren de feiten van Aalst die de mensen aan Vlaamse kant voor alle andere feiten deden interesseren.
Ik maak er helemaal geen communautair conflict van, dit is de gewone gang van zakken.

Zou je me heerlijk willen antwoorden op deze vraag:
Als de gebeurtenissen in Aalst niet hadden plaatsgevonden, denkt u dan dat dit forum zou hebben bestaan?