Re: Huiszoekingen 2012

Osiris, het is een kwestie van staalhard kunnen liegen en ondertussen je hartrime, ademhaling en nog andere lichaamsfuncties volledig onder controle houden. Het resultaat hangt van teveel factoren af. Zoals de vraagstelling. Kan je dit aanleren? In theorie wel ja, maar of je het kan is nog iets heel anders. En net om die redenen is de leugendetector dan weer onbetrouwbaar.

Servo per Amikeco

62

Re: Huiszoekingen 2012

Ik probeer in het nieuws van vandaag iets te vinden over de huiszoekingen? Kijk ik erover of zijn ze niet meer belangrijk?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Huiszoekingen 2012

Ben wrote:

Ik probeer in het nieuws van vandaag iets te vinden over de huiszoekingen? Kijk ik erover of zijn ze niet meer belangrijk?

Inderdaad Ben ik dacht ook dat het heel wat opgeleverd had kunnen hebben, maar ik hoor er niks meer over. Misschien nog maar even afwachten. Zouden ze misschien naar DNA materiaal op zoek zijn geweest zodat ze dat nu kunnen vergelijken met het gevonden DNA spoor. Ik weet niet hoe de privacy wetgeving op dit punt is geregeld in Belgie.

Re: Huiszoekingen 2012

Een DNA staal moet je vrijwillig afgeven op vraag of verplicht onder bevelschrift, men mag geen DNA vergaren onder het mom van een huiszoeking om dan via een object alsnog een DNA spoor te zoeken

Servo per Amikeco

Re: Huiszoekingen 2012

Michel, webmaster van het Franse forum, heeft uit betrouwbare bron (geen speurders van CWB) vernomen dat een huiszoeking werd gedaan bij de broer en de vader van Eric Lammers. We hebben dus al Smets, Raes, vader Lammers, broer Lammers. Wie zijn de 17 andere?

66

Re: Huiszoekingen 2012

Beijer en Amory (zie eerder op dit topic).

67

Re: Huiszoekingen 2012

Binnen een jaar of twintig zullen we de uitslag wel weten zeker!

Re: Huiszoekingen 2012

Hestur wrote:

Beijer en Amory (zie eerder op dit topic).

Geen huiszoeking bij Beijer en Amory.

Re: Huiszoekingen 2012

Beijer en Amory werden enkel gehoord.

70

Re: Huiszoekingen 2012

Bij het onderzoek van de Bende van Nijvel in 2012 waar men in de media spreekt van 21 huiszoekingen, bericht men achteraf alleen over de huiszoeking bij Christian Smets ex-commissaris van de staatsveiligheid. Waar zijn die andere 20 huiszoekingen gebeurd? Hebben wij recht op die info? Zo Ja, waar vinden we dat?

PS: Misschien niet ter zake, maar dat is hetzelfde bij de zogezegd 15 verhoren in 2011 i.v.m. Christine van Hees. Eerst breed uitsmeren in de pers dat ze 15 verhoren gaan doen en dan hoor je er niets meer van.