11

Re: Theorie club_le-happy-few

club_le-happy-few wrote:

Ik heb het in vorige post over huis Rebecq.

Matthys is idd te Everbeek, wat men in de volksmond "Het Kasteeltje" noemde, en waar dus allerlei bizarre feestjes doorgingen.
Hij baatte dus de Little David uit, ligt in de draai als je via Geraardsbergen viaduct af komt en via Grote Weg richting Lessines gaat.

Lison woonde eerst Overboelare (?) en nadien in afgebakende villa te Goeferdinge. Zijn winkel was te Overboelare (Grote Weg) voor de Colruyt. De Colruyt is er nog steeds. De grond was oorspronkelijk van hem maar heeft hij dus verkocht/verhuurd aan Colruyt toen die wilden uitbreiden. Hij was reservepiloot voor Armand Coesens (drugs for weapons).

Dan is er volgens Zenga nog die Van De Vijver, ook van kledingmerk die ook gepakt is voor drugs. Wonende te Elst vlakbij Goeferdinge, Overboelare, Everbeek.

In Moerbeke Geraardsbergen is er ook een drankcentrale waarveen één van de zoons/familieleden straaljagerpiloot was. De zaak is enkele jaren verkocht nadat de zoon opgepakt was voor heroïnehandel/trafiek (?). Er zou daar toen een razzia geweest zijn.

Nog in Overboelare is er denk ik zo'n 10 jaar terug een videotheek gesloten waar men in drugs handelde. Het adres ... u mag twee keer raden: Grote Weg.

Ook het vliegveldje ligt in de nabijheid. Btw: Ik kan de villa niet lokaliseren op Google Earth, iemand?

Re: Theorie club_le-happy-few

Dus we praten over het zogenaamde kasteeltje, maar er was ook nog een boerderij waar heroïne geraffineerd werd. Zefde adres?

Re: Theorie club_le-happy-few

De drugsboerderij was nog op een ander adres in Everbeek gelegen.

Re: Theorie club_le-happy-few

die ganse ARI-klik en directe omgeving (Beijer, Bouhouche, Lekeu, Otten, François, Weykamp,...)
+ omgeving criminele milieus Farcy (als baas van de 'gangsters'), De Staerke, Haemers en we zullen er niet ver af zijn
met af en toe namen die tot recent over het hoofd gezien waren zoals Pilarski.

Chantage, drugs, geld en macht lijken me de drijfveer.

Re: Theorie club_le-happy-few

En ja ... Beijer nog steeds kind aan huis bij Amory en Otten.

Maar ik vermoed dat CWB opnieuw vragen in andere richting zal gesteld hebben aan Beijer, zodat hij er zich zeker zou kunnen uit praten.

16

Re: Theorie club_le-happy-few

Ik denk dat je hier op het juiste spoor zit.

Re: Theorie club_le-happy-few

Wij noorderlingen zeggen gloeiend heet, denk ook aan die hoerenkotten in Brussel. Overigs maar terzijde genoemd, sluit naadloos aan op noordelijke connecties jaren 70/80.

Re: Theorie club_le-happy-few

Ook het vliegveldje ligt in de nabijheid. Btw: Ik kan de villa niet lokaliseren op Google Earth, iemand?

In Grimbergen ligt er ook een vliegveld. Niet ver van de verbrande brug.

19

Re: Theorie club_le-happy-few

Club happy few ik kan u geen privé bericht sturen

Re: Theorie club_le-happy-few

kenza wrote:

Club happy few ik kan u geen privé bericht sturen

Wil je nog eens proberen, stond nog oud mailadres op.