51

Re: Apostolos Papadopoulos

Het kan, maar volgens wat men mij verteld is dit hem niet, hij zou veel gespierder zijn. Ik vertrouw Hilde nogal in wat ze zegt.

52

Re: Apostolos Papadopoulos

En is het 100% zeker dat Apostolos = Stereo ? Op franstalig forum zijn de meningen grondig verdeeld.

53

Re: Apostolos Papadopoulos

Zie franstalig forum, topic Apostolos Papadopoulos.

In een brief aan Walter De Bock spreekt François Raes over Stergios Papadopoulos. ( die connecties zou hebben met Turkse NATO officieren, maar ook lid zou zijn van de bende van De Staerke ). Dat is dan nog een andere Papadopoulos ?? Of info van François Raes die niet deugt ?

Re: Apostolos Papadopoulos

Inderdaad Trojan. "Stergios Papadopoulos" is dat dan de broer van "Apostolis Papadopoulos"? En de koosnaam "Stereo" zou voor "Stergios Papadopoulos" gebruikt worden. Allemaal heel verwarrend. Dus het is niet zeker dat die geboeide man op die foto ("Apostolis Papadopoulos") de "vermeende reus" is ?

Die Turkse NATO-officieren vind ik wel heel belangrijk (zie brief van François Raes aan Walter De Bock). Ik heb onlangs een tip overgemaakt aan de cel Jumet en dat betrof ook een link naar de NATO. Niks meer van gehoord.

55

Re: Apostolos Papadopoulos

Van Esbroeck zegt duidelijk dat Apostolos = Stereo:

En Apostolos zat in de gevangenis op 9 november 1985 volgens Van Esbroeck. Tijdens Overijse was hij vrij.

Re: Apostolos Papadopoulos

bertlagaisse, en Leopold Van Esbroeck is die te vertrouwen volgens U? En wie is "Serge" Papadopoulos ... Het wordt zeer ingewikkeld hoor....

  1. Apostolis

  2. Stergios

  3. Stereo

  4. Serge

57

Re: Apostolos Papadopoulos

Apostolos had een broer dat klopt. Maar zou Stereo niet gewoon het koosnaampje en Serge de roepnaam van Apostolos kunnen zijn?

58

Re: Apostolos Papadopoulos

Stergios of Stergias : né à Klisoria (Gr) le 23 mars 1950.

59

Re: Apostolos Papadopoulos

Volgens Guy Bouten, Hilde Geens, en partner in crime Van Esbroeck: Stereo is Apostolos Papadopoulos. Stereo is de koosnaam voor Apostolos, zijn bijnaam is 'Serge, le Grec'.

Een volgens Ponsaers en Dupont: De Griek Apostolos Papadopoulos, alias ‘Stereo’, alias Serge,
meet 1.94 m, is blond en trekkebeent. Is Stergios geen samentrekking van "stereo" en "serge" met de Griekse "os" erachter?

Re: Apostolos Papadopoulos

  1. Apostolos

  2. Stergios

  3. Stereo

  4. Serge

  5. Sotirios

Allemaal "Papadopoulos". Ik was er nog één vergeten "Sotirios". De geboeide man op de foto is blijkbaar "Apostolos". Is dat de "vermeende reus"? Is toch zo groot nog niet? Zou geboren zijn in 1937, dus nu 82 jaar oud?

Zijn er geen foto's van "Sotirios" beschikbaar? Die zou de ouderdom hebben van Philippe "Johnny" De Staerke... Is "Sotirios" een "reus"? Zou heel interessant zijn om dit te weten te komen.