Re: Willy De Schepper

fenix wrote:

Aangezien je de gevangenis binnen en buiten kent moet je toch weten dat er een ondergrondse tunnel is.

Er zijn zelfs poorten en deuren, wat wil dat zeggen? Ja, tussen de afdeling Sint-Gillis en de afdeling Vorst/Berkendael is er een tunnel, onder de straat door. Dat wil niet zeggen dat je snel daarlangs buiten kan om een pint te pakken in café liberté.

Het staat overigens niet vast dat betrokkene effectief daar vastzat.

62

Re: Willy De Schepper

Spectator Of Life wrote:

De Willy uit het boek van Geens leeft nog neem ik aan?

Very much alive and kicking, als het die is van de garage in Opwijk (en dat is volgens mij 100% zeker).

63

Re: Willy De Schepper

Een garagist en een bakker als rechterhand? Zie post van Tiens op deze topic.

64

Re: Willy De Schepper

(Alleen de beenhouwer ontbreekt nog.)

65

Re: Willy De Schepper

De Basis wrote:

Aan de garage in Asse (beschreven in één van de posts hierboven) staat regelmatig een Porche met nummerplaat "Willy". Tevens staat er een helikopter(tje) en 1 of meerdere boten. Willy kon rijden, vliegen en varen en/of blijkbaar deze dingen herstellen. Laat ons nu dat een eigenschap zijn die enkele zaken samenbrengt ...

https://i.servimg.com/u/f27/20/50/04/55/screen30.jpg
https://i27.servimg.com/u/f27/20/50/04/55/screen31.jpg

Re: Willy De Schepper

Hoe kan iemand in een toonaangevend non fictie boek over de zwaarste misdaad in de recente Belgische geschiedenis worden opgevoerd als hoofdrolspeler, zonder dat:

  1. Deze persoon de auteur aanklaagt voor laster;

  2. De speurders deze persoon met de benoemde feiten confronteren.

Iemand?

67

Re: Willy De Schepper

Deze vraag heb ik mij ook al verschillende keren gesteld Spectator. Anderzijds, zelfs in toonaangevende boeken staan dingen die niet kloppen. En voor er hier iemand begint te roepen "heb jij daar een begin van bewijs van", ja dat heb ik. Indien ik goed kan volgen heeft de man DNA moeten afstaan. Logica van de cel: indien er geen DNA match is is er geen bewijs. En ik zeg u, een DNA-match is geen bewijs. Ik wacht ook nog altijd op het bewijs van de uitspraak dat Bono niet de reus was, heb mij altijd afgevraagd hoe ze dat weten.

68

Re: Willy De Schepper

Ik zou toch maar voorzichtig zijn met het posten van foto's. Da's in het verleden al nefast gebleken voor enkele forumgebruikers.

Re: Willy De Schepper

Misschien weten ze dat Bono de reus niet is omdat ze weten wie de reus wel is. In de Panorama-uitzending in 1995 werd gezegd dat de reus gekend is. Eddy Vos wist de exacte lengte van de reus te vermelden in zijn afscheidsinterview.

70

Re: Willy De Schepper

Dat is inderdaad de enige logische verklaring. Ze hebben overigens nooit gezegd dat Bono niet bij de Bende zat.