51

Re: Michel Nihoul

Het gegeven dat iets in een PV wordt opgenomen wil helemaal niets zeggen. Meerdere ministers. Direct contact met Nihoul én Bouhouche samen. In 1 hotel. Een hotel. Werkelijk?

Re: Michel Nihoul

Uw opmerking is op niets gestaafd.

53

Re: Michel Nihoul

De gebeurtenis is vermeld in een proces verbaal, de namen van de opstellers van dit p.v. staan erbij vermeld met uur en datum. Je kan dit natuurlijk inschatten als onzin, maar dat is dan je persoonlijke mening.

54

Re: Michel Nihoul

Scaramouche wrote:

Uw opmerking is op niets gestaafd.

Mijn opmerking is gebaseerd op gezond verstand. Wie iets beweert, dient te bewijzen. Ik zeg dat sinterklaas er ook bij zat in dat hotel. Bewijs jij nu maar eens dat het niet zo was. Ik heb voor beide stellingen tot op heden evenveel bewijs gezien.

LEO wrote:

De gebeurtenis is vermeld in een proces verbaal, de namen van de opstellers van dit p.v. staan erbij vermeld met uur en datum. Je kan dit natuurlijk inschatten als onzin, maar dat is dan je persoonlijke mening.

Er bestaat geen type document waar meer leugens in worden geschreven dan een PV.

Re: Michel Nihoul

Mag ik je een vraag stellen bkv. Heb jij alle dossiers ivm Nihoul gelezen? Via navraag weet ik dat ze op internet te lezen zijn, al moet ik toegeven dat ik ze na wat vlug googelen ook niet onmiddellijk kan vinden. Zegt bijvoorbeeld de naam Feldbinger jou iets? Aramco? De boekhouding van Dutroux die ook op het net te vinden is.

Toen ik zaterdag op de herdenking stond realiseerde ik mij dat ik precies dertig jaar vroeger ook op een plaats stond waar zeer vele slachtoffers gevallen zijn, in casu de Berlijnse muur. Je kan je dan afvragen wat die Berlijnse muur te maken heeft met Nihoul. Zeer veel. Heb je bijvoorbeeld de PV's over Nihoul gelezen ivm de DDR? Zwitserland?

Nihoul kon niet in Zeebrugge van het zonnetje en zijn oude dag genieten zonder medewerking van ... of zonder hulp van ... Vul zelf maar in. Je kan er nooit ver naast zitten.

56

Re: Michel Nihoul

Ik sluit niet uit dat er met Nihoul meer aan de hand was dan men op het proces heeft kunnen bewijzen. Het lijkt mij gewoon volstrekte waanzin dat ministers uiterst delicate zaken in direct contact zouden gaan bespreken op hotel. En Bouhouche is daar ook, zijn vrouw wist er blijkbaar ook van... Dat is niet de manier waarop je zo'n dingen aanpakt.

57

Re: Michel Nihoul

Normaal. Gezien reageer ik hier niet meer maar... bkv really? Arm zolang als de Donau is de beste verdediging die hij ooit had. Die hint gaf hij niet zomaar, bestudeer dat Donau gegeven eens goed ... wat ligt er achter de Donau en bestudeer dan de financiële kant en reizen van Dutroux en co eens goed. Nihoul was een meester oplichter en zat in niet één maar duizenden oplichtingszaken. Dat hij betrokken was en openlijk ook in hotels vergaderde is geen publiek geheim. I rest my case.

58

Re: Michel Nihoul

En dat ministers incognito hotels bezoeken zal wel meermaals gebeuren. Als de chauffeurs van ministers en zakenlieden zouden spreken ...!

59

Re: Michel Nihoul

Iemand ooit al onderzocht hoeveel kinderen er geadopteerd zijn uit deze arme landen die terecht kwamen in seks en misbruik circuits? Er was ook geen opvolging, men kon met deze kinderen doen wat men wou. Niemand die erom gaf het waren uitgestotenen van de maatschappij. Zelfs al wilden de moeders de kinderen terughalen, ze hadden getekend vaak onder dwang. Ook door de oorlogen Servië, Joegoslavië enz... was het onmogelijk voor de ouders deze arme kinderen te redden.

Sorry voor typefouten door spierziekte.

Re: Michel Nihoul

Now we are talking ... blij dat je nog mee leest Tru Dat. Nihoul kennende weten we dat hij 4 ministers en even veel magistraten had kunnen vragen met hem te spreken aan het schietkraam op de kermis van Zoerle Parwijs. De Donau ... inderdaad. En zeggen dat we nog zo een levend exemplaar hebben die graafmachines kan bestellen als hij daar zin in heeft.