61

Re: Michel Nihoul

Tja Coconut, niet dat ik het fijn vind alle onrechtvaardigheid op deze wereld maar het zegt toch genoeg dat dossier Dutroux bis bevroren is en er niets mee gedaan is laat staan zal gebeuren. Dat sommigen een rustig leven mochten hebben ondanks alle bewijzen die in de doofpot zijn gestoken. Ik ben beschaamd over België ... Ik leef nu al jaren op mijn boot en wil met België niets meer te maken hebben. De grootste misdadigers zijn koningen presidenten en regeringsleiders, zij hebben ons land, vrijheid en geloof afgenomen. Alles voor geld ... Het leven en gelukkig zijn zou niet geldgewin moeten zijn maar respect en liefde naar mekaar. En België na al de betaalde miljoenen van taksen belastingen en btw krijgt u van mij geen cent meer. Ik heb voor België geen enkel respect meer. En leef mijn leven op mijn boot. Of je dat wil of niet! Wie is het meest correct ik die leef in respect voor anderen of België die denkt ons te onderdrukken en leeg te melken om de leiders misbruik te laten maken?

62

Re: Michel Nihoul

Ik zeg dat er geen bewijs is dat Nihoul samen met Bouhouche en ministers samen op hotel zijn geweest en dat het volstrekt waanzinnig is om uiterst delicate zaken op een dergelijke manier te bespreken. Dit verhaal lijkt mij dan ook compleet ongeloofwaardig. Alle complotfetishisten moeten hier meteen vijandig teruggrijpen naar de enige 2 argumenten die ze hebben:

  1. Bewijs eens dat het niet zo was (= het opleggen van een onhaalbaar bewijsniveau. bewijs jij eens dat sinterklaas niet bestaat?).

  2. Jij hebt het onderwerp niet genoeg bestudeerd (als je na uw lange studie van het onderwerp enig bewijs hebt gevonden, gelieve mij hiervan te verwittigen, ik wacht nog steeds).

Ongetwijfeld zullen we hieronder nog wel wat varianten van deze twee argumenten vinden, want het zijn de enige 2 argumenten die ze wat dit onderwerp betreft kunnen aanhalen.

63

Re: Michel Nihoul

Bkv bewijs eens dat het niet zo was? Waarop stoel je je bewering dat het niet zo was desondanks bewijzen op pv? Bewijzen dat Nihoul een enorme gigantische oplichter was zijn er legio ...

64

Re: Michel Nihoul

Het gaat hier om de geloofwaardigheid van getuigen en die in vraag stellen, is ondertussen al een nationale sport geworden. Bijzonder jammer maar helaas ...

Re: Michel Nihoul

Welkom terug Tru Dat. Ik hoop dat je nog even blijft en dat je oude collega's in jou een voorbeeld vinden om ook terug te komen. De strijd is nog niet gestreden. Geloof mij en geloof ons, de strijd moet nog beginnen.

66

Re: Michel Nihoul

In welk PV werd vastgesteld dat Nihoul, Bouhouche en een paar ministers in een bepaald hotel samenkwamen? Ik vind het hier niet direct terug en het lijkt me wel interessant.

Re: Michel Nihoul

coconut wrote:

Now we are talking ... blij dat je nog mee leest Tru Dat. Nihoul kennende weten we dat hij 4 ministers en even veel magistraten had kunnen vragen met hem te spreken aan het schietkraam op de kermis van Zoerle Parwijs.

Coconut, na lang het forum te lezen en volgen toch even een account gemaakt. Is er met reden dat je Zoerle Parwijs vernoemd?

Re: Michel Nihoul

Welkom. Meestal hebben de dingen die ik vernoem een reden. Deze keer had Zoerle Parwijs niet onmiddellijk iets met het onderwerp te maken. Moeten wij iets weten over Zoerle Parwijs?

Re: Michel Nihoul

Coconut, alvast bedankt. Ik woon in de buurt dus vond het nogal raar dat jij het dorp vernoemde. Misschien dat er ooit wel iets gebeurd was hier.

Re: Michel Nihoul

Michel Nihoul zou zichzelf een rechtstreekse vriend / rechterhand van Benoît de Bonvoisin, de zwarte baron, mogen noemen (PV 39.027).