Re: Opgravingen Haacht

Misschien proberen ze de daders te lokken met de rustperiode.

Re: Opgravingen Haacht

Wat kan nu het technisch probleem zijn waardoor ze pas binnen een maand verder kunnen werken? Ik geloof niet in gesofisticeerd materieel dat er niet is, of in mensen die met vakantie zijn, want dat is toch lang op voorhand geweten (als dat toch het geval moest zijn is dit weeral een sterk staaltje van coördinatie)? En de regenval kan toch nooit een reden zijn om de zaak een maand op de baan te schuiven?

In alle geval is er nu een maand de tijd om eventuele sporen te wissen.

Re: Opgravingen Haacht

filip van het kruis wrote:

Misschien proberen ze de daders te lokken met de rustperiode.

Iemand zin om een nachtje een tentje te gaan plaatsen in Haacht? Je kan er ook op forel gaan vissen, en met een beetje geluk hangt er een reus aan uw lijn. lol Als je er één nacht kan kamperen zonder opgemerkt te worden, dan gok ik erop dat ze er nooit meer terug gaan graven. Zou het zelf doen, maar vertrek zaterdag om een weekje te gaan klimmen, dus ga mijn tent ergens anders gaan installeren.

Denk wel dat de regen van afgelopen dagen geen goeds zal gedaan hebben aan de reeds drassige grond, en inderdaad als je één steek diep graaft zal het zich vullen met water. En voor een duiker in te zetten heb je meer nodig dan één steek diep. big_smile

Allee, zal maar al beginnen stoppen met zeveren, maar ik vraag mij toch af of er daar nu werkelijk ene serieuze mens in dat team zit. Welk technisch probleem kan nu zulk een werken doen stilleggen (regen, machines, vakantie personeel, ...). Voor mij zijn dit geen redenen om het stil te leggen, dit had je allemaal op voorhand al moeten regelen, en eventueel een paar weken later moeten beginnen graven.

Hoop doet leven!

Re: Opgravingen Haacht

Ik ga er wel vanuit dat ze het terrein zullen bewaken tot hun opzoekingen gedaan zijn.

Servo per Amikeco

35

Re: Opgravingen Haacht

Misschien hebben ze eerst in het bos op het kruispunt de aandacht getrokken als dwaalspoor (zie interview Philippe). Misschien hebben ze een deel van de buit en de wapens  met het nodige kabaal in het kanaal gedumpt om de aandacht af te leiden. Misschien hebben ze binnen ongeveer 44 uur na Aalst de killer en de rest van de wapens in Haacht begraven. Misschien hebben ze nadien in het frietkraam een hapje gaan eten met hun kledij vol modder (zie bezoek aan het frietkraam).

36

Re: Opgravingen Haacht

Misschien ligt de eigenaar van het terrein dwars?

Re: Opgravingen Haacht

e&r wrote:

Misschien hebben ze eerst in het bos op het kruispunt de aandacht getrokken als dwaalspoor (zie interview Philippe).

Over welk interview hebben we het?

38

Re: Opgravingen Haacht

De 4 misschien's van mijn vorige bijdrage slaan op de feiten van 1985 en dit in het teken van een mogelijke reden om nu in Haacht te zoeken.

Re: Opgravingen Haacht

Je refereert aan een interview met een zekere Philippe. Over wat/wie hebben we het?

40

Re: Opgravingen Haacht

filip van het kruis wrote:

Je refereert aan een interview met een zekere Philippe... Over wat/wie hebben we het?

Klikerdeklik

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube