51

Re: Opgravingen Haacht

Is dat zo? Ik zou eerder vermoed hebben dat het een gevolg was van de huiszoekingen bij WNP-leden een tijd terug.

Re: Opgravingen Haacht

Sorry jongens, ik had dit artikel over de opgravingen te snel gelezen. roll De moordzaak in kwestie is natuurlijk de Bende van Nijvel-zaak.

Re: Opgravingen Haacht

We zijn ondertussen een maand verder. Zouden ze nu binnenkort opnieuw beginnen graven?

Re: Opgravingen Haacht

Ze wachten op regen, het is ietsje te droog. big_smile

55

Re: Opgravingen Haacht

Volgens mij gaan er geen opgravingen meer gebeuren en hebben de onderzoekers dit spoor verlaten. Vermoedelijk werden ze getipt via/via dat daar iets belangrijks lag, stond of hing en ofwel hebben ze het gevonden, ofwel niet. Het zal in ieder geval iets klein geweest zijn. Een 'crime-site' wordt niet maandenlang onbeheerd achtergelaten.

56

Re: Opgravingen Haacht

Zolang er geen communicatie is van de onderzoekers, kunnen we alleen maar gokken. Het laatste wat ze gezegd hebben, is dat ze terug gaan beginnen over een maand maar dat ze nog wat zaken moesten nakijken. Ik ga er dus vanuit dat ze effectief terug gaan beginnen (ofwel is het natuurlijk een valstrik en liggen er al meer dan een maand agenten van het SIE in de bosjes te wachten).

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

57

Re: Opgravingen Haacht

En dan arresteren ze de eerste persoon van 1m90 met een vissershoedje die in een straal van 200 m komt. Makkelijk zat.

Re: Opgravingen Haacht

Vind het toch maar raar dat ze eerst de grote middelen inzetten om dan met lege handen te vertrekken met de woorden "we zullen over een maand is terugkomen". Zouden ze al iets gevonden hebben misschien? We kunnen blijven gokken, maar zullen toch weeral moeten afwachten.

59

Re: Opgravingen Haacht

Onder het motto "wie niet waagt, niet wint" heb ik een mailtje gestuurd naar de onderzoekers met de vraag of de opgravingen terug opnieuw gaan beginnen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

60 (edited by Hestur 22-08-2012 22:13)

Re: Opgravingen Haacht

"We graven over een maand wel verder, maar we moeten bij nader inzien eerst nog wat zaken nakijken. We zijn al wel dertig jaar bezig, maar toch! Eerst nog eerst even wat zaken nakijken." big_smile roll

Eigenlijk is dit te hilarisch voor woorden.