Re: Opgravingen Haacht

De reden waarom de opgravingen in Haacht niet opnieuw opgestart werden kan ook zijn dat de speurders daar of op een andere plek gevonden hebben wat ze zochten.

Re: Opgravingen Haacht

Right.

Re: Opgravingen Haacht

Over de persoon waarover ik het heb, is geen hiaat. Die huiszoeking is echt gebeurd. Met véél machtsvertoon. Maandenlang stil aan mijn bijdrage. Maar nu mag ik met zekerheid bevestigen dat er inderdaad een huiszoeking heeft plaatsgevonden. Met bevestiging van zijn zoon. Ik citeer de zoon: "Ja. Er zij bij ons huiszoekingen gebeurd. En het zou i.v.m. met de Bende van Nijvel te maken hebben. Het was daar wel iets geweest, jawatte. Onze pa lost niets. Maar de reus is hij zeker niet. Voor de rest weet ik niet meer."

74

Re: Opgravingen Haacht

De reden waarom de opgravingen gestopt zijn is bekend: de ondergrond was zo moerasachtig dat er geen beginnen aan was. Het was al rap duidelijk dat hier iets begraven onmogelijk was. Waarom ze dat toen niet gewoon konden zeggen, blijft echter een raadsel.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Opgravingen Haacht

Vandaag van een collega gehoord: deze week zijn er weer 5 personen bezig geweest met acties op deze plaats. Ze kwamen toe met een break en met gereedschap. Ze hebben de hekken opzij geschoven (gebied is nog altijd afgesloten ondanks dat iedereen via de achterkant kan binnen sluipen) en zijn een korte tijd aanwezig geweest. Zover de info van mijn collega die er vlak aan woont. Hij begrijpt zelfs niet wat ze er toch altijd aan het zoeken zijn. Het gaat altijd over dezelfde plaats ivm de opgravingen van 07/12.

76

Re: Opgravingen Haacht

Bedankt voor de informatie. Was jouw collega er ook zeker van dat het politie was?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Opgravingen Haacht

Neen, dat kon hij niet zien. Sommige droegen een overall met drie letters op. Maar welke kon hij zich niet meer herinneren. Er kwam wel een u in voor. En ze hadden werktuig bij die dienen om iets op te graven. Zover de info.

Re: Opgravingen Haacht

Hij vond het wel raar dat ze er niet lang bleven.

Re: Opgravingen Haacht

Een U? DVI is wel een optie, die dragen rode vesten met de letters DVI op. Dat is het identificatieteam. Het GCSU zal het wel niet geweest zijn. smile

Servo per Amikeco

Re: Opgravingen Haacht

Helemaal zeker van die U is hij ook niet. En van rode vesten sprak hij niet. Ik ga hem er volgende keer nog eens over aanspreken. Het waren alleszins 3 letters.