Re: Lezingen

Op 21 januari 2014 organiseert de bibliotheek van Beersel een lezing van Eddy Vos over het onderzoek naar de Bende van Nijvel.

Meer info » www.bibbeersel.be

Re: Lezingen

Zal zeker een interessante avond worden. Al vind ik het toch wel vreemd dat een voormalige speurder, die zelfs jarenlang de leiding had over het onderzoeksteam en blijkbaar in onmin leeft met het nieuwe speurdersteam, een lezing geeft over een gerechtelijk onderzoek dat nog lopende is.

Re: Lezingen

Inderdaad, misschien een aantal mensen die willen afspreken om samen te gaan?

Servo per Amikeco

Re: Lezingen

Dat kan interessant worden, want Eddy heeft nog wel een appeltje te schillen met degene die hem naar een zijspoor hebben gewezen. En de reputatieschade die hij heeft opgelopen. Door veel van zijn tong te laten zien of zelfs het achterste. Wordt dit zijn coming out?

Re: Lezingen

Denk dat ik ga gaan.

Re: Lezingen

Ik zal alvast zeker gaan.

37

Re: Lezingen

Kunnen jullie een samenvatting geven inclusief interessantigheden inclusief jullie vragen en zijn antwoorden daarop? Ik kan zelf helaas niet gaan. sad

Re: Lezingen

De lezing van Eddy Vos over de bende van Nijvel, gepland op 21 januari 2014 in de bibliotheek van Beersel, is geannuleerd.

Bron » www.bibbeersel.be

39

Re: Lezingen

Heeft er iemand Eddy Vos teruggefloten?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Lezingen

Deze namiddag gebeld en assistent wist de reden niet. smile De bibliothecaris ging iedere persoon die vooraf ingeschreven was, persoonlijk opbellen. Ik denk dat in het belang van het onderzoek de heer Vos niets mag lossen.