Re: Lezingen

Ik vond het al heel erg vreemd dat dit werd georganiseerd. Het is standaard dat over een lopend onderzoek niet mag worden gesproken door leden van de Politie of parket tenzij dat het in het bijzonder belang van het onderzoek is en goedgekeurd als persmededeling. Ik ben niet verbaasd.

Servo per Amikeco

Re: Lezingen

dolorean wrote:

Deze namiddag gebeld en assistent wist de reden niet. smile

Gij zijt ne sluwe vos! lol

Re: Lezingen

Merovinger wrote:

Gij zijt ne sluwe vos!


Een vos verliest z'n haren maar niet z'n streken. wink Kwam de echte Vos maar af.

Ander idee, kwestie om toch een beetje constructief te blijven smile, ik heb wel zin om eens Hilde Geens uit te nodigen om een lezing te geven. Zal wel iets kosten vrees ik maar met de ticketverkoop kunnen we wat recupereren.

Ben, heb jij geen (weet van een) potje waar we kunnen uitputten om lezingen te organiseren over het onderwerp Bende van Nijvel? Zaalverhuur kan in Zeebrugge en waarschijnlijk gratis, enkel de auteur dient betaald te worden maar sowieso wil Standaard Boekhandel meewerken bij eventuele organisatie.

44

Re: Lezingen

dolorean wrote:

Ben, heb jij geen (weet van een) potje waar we kunnen uitputten om lezingen te organiseren over het onderwerp Bende van Nijvel?


Als de vraag is of ik een oorlogskas heb om zo'n zaken te financieren, dan is het antwoord jammer genoeg nee. Ik denk dat je best eerst eens informeert of Hilde Geens dit wil doen en hoeveel het kost. Dan kan je bekijken of het te doen is.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Lezingen

Danièle Zücker is bereid om een lezing te geven in Knokke-Heist. Is er belangstelling vanuit het forum?

46

Re: Lezingen

Zeker en vast, maar zoals zo dikwijls het geval is bij mij, hangt het wel af van de datum.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Lezingen

Datum dient nog vastgelegd te worden Ben. Ik wil ook graag weten hoeveel man er van het forum geïnteresseerd zijn, kwestie om niet voor drie man en een paardenkop al die moeite te doen. Bij grote interesse kan ik eventueel risico nemen om zaal te huren en dus wat toegangsgeld te vragen om iets te recupereren. Bij kleine interesse zal ik op goodwill van enkelingen moeten rekenen die locatie willen afstaan voor zo'n lezing maar dan kunnen er ook slechts 25 man aanwezig zijn...

Re: Lezingen

Laat maar iets weten Dolorean.

Re: Lezingen

Ik wil ook graag komen, maar zal ook afhangen van mijn werk (onregelmatige uren)

Servo per Amikeco

50

Re: Lezingen

Ik ben vrij om te komen.

Maar ik had graag op voorhand geweten waarover de lezing van Mev. Zücker zal gaan. Gaat het over het wel en wee van een profiler en zijn/haar werkwijze? Of gaat het specifiek over haar opdracht i.v.m. de Bende van Nijvel?

Wil gerust een bijdrage storten indien nodig. Laat aub iets weten Dolorean.