Re: Lezingen

LEO wrote:

Maar ik had graag op voorhand geweten waarover de lezing van Mev. Zücker zal gaan. Gaat het over het wel en wee van een profiler en zijn/haar werkwijze? Of gaat het specifiek over haar opdracht i.v.m. de Bende van Nijvel?

Wil gerust een bijdrage storten indien nodig. Laat aub iets weten Dolorean.


Dag LEO, ik heb net gelezen dat ze niets over Bende van Nijvel mag zeggen. Wat niet wil zeggen dat het geen interessante lezing kan worden. Als ik nog veel positieve reacties krijg op eventuele lezing over het profilen en haar werkwijze, dan ga ik er aan verder werken. Ik vermoed om op een avond in maart/april dan iets te organiseren.

52

Re: Lezingen

Dat is dan spijtig Dolorean, artikels over profiling zijn zat te vinden op internet. Mevr. Zücker's werkwijze zal wel een doel hebben, en inderdaad, hoe men haar gegevens interpreteerd is de zaak van de speurders.

Groeten,
Leo.

Re: Lezingen

Collega's van het forum, is er iemand die het ontwerp kan maken voor een affiche om af te drukken op A3 voor een lezing, ik geef alle inhoud aan. Ik ben grafisch niet erg sterk en heb niet de juiste programma's op de pc. Van zodra datum van lezing bekend is, zou die vrijwilliger er kunnen aan beginnen.

Re: Lezingen

Dag dolorean, het afficheontwerp kan ik verzorgen. Ik stuur je mijn email-adres in een persoonlijk berichtje.

55

Re: Lezingen

En dit is dan weer een bewijs dat onderlinge hulp en samenwerking heel goed te verwezenlijken zijn op dit forum. Geen bladzijdelange beweringen maar: één gefundeerde vraag en één bereidwillig antwoord, kort en bondig. Bedankt dolorean en Sebastiaan!

Re: Lezingen

Ik heb vernomen dat een tweetal jaar geleden Dhr. André Bourgeois en Dhr. Tony Van Parys samen een lezing gehouden hebben over de eerste en tweede bendecommissies waarvan zijn de respectievelijke voorzitters waren. Ik weet niet of ze dit op regelmatige basis doen, maar het lijkt wel heel interessant eens hun opinie te horen die ze zich intussen gevormd hebben.

Re: Lezingen

Beste collega forumleden, goed nieuws! Op vrijdag 21 maart om 20u zal Danièle Zucker een voordracht geven over profiling in het buurthuis van Zeebrugge 'd'oede staosie' gelegen in de Venetiëstraat 1. Nadien is er een meet & greet voorzien, met mogelijkheid om iets te drinken. Ik hoop jullie talrijk te mogen verwelkomen. Van zodra ik alle beeldmateriaal heb, zal Sebastiaan de affiche opmaken en zullen we deze posten op dit forum. 

Gelieve uw plaats te reserveren omdat deze beperkt zijn tot 50 plaatsen. Toegang zal 3 euro bedragen.

Sebastiaan, nog eens bedankt dat jij mij wil helpen met de affiche.

PS: Graag had ik gehad dat iedereen die denkt personen te kennen die geïnteresseerd zouden zijn om voordracht bij te wonen, in te lichten. Alvast bedankt!

Tom

Re: Lezingen

Goed nieuws!

Servo per Amikeco

Re: Lezingen

Is dat interessant "profiling"? Heb er mijn twijfels over.

60

Re: Lezingen

http://i55.servimg.com/u/f55/11/22/12/24/affich10.jpg

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube