1

Iemand al geprobeerd om contact te zoeken met personen i.v.m. Bende van Nijvel via Facebook? Oa Basri Bajrami zit op Facebook. Welke personen gelinkt aan het dossier zitten op Facebook?

2

Meerdere, een hele hoop zelfs als men het dossier "breed" benaderd. Maar ik denk niet dat ze erg spraakzaam zullen zijn.

3

Ik niet, ik zie er zelf ook niet echt het nut van in. Iedereen is natuurlijk vrij om deze personen via Facebook "lastig te vallen", maar ik zou er mijn tijd niet in steken. Het is niet dat ze opeens de waarheid gaan vertellen en wij zijn ook niet in de positie zitten om hun verklaringen te kunnen controleren/onderzoeken.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Is er iemand die een overzicht heeft van in hoeveel en in welke wagens in het bendedossier en aanverwanten men ontdekt heeft dat er een uitsparing was gemaakt om een antenne te plaatsen?

Heeft iemand ooit gehoord van een zekere Ekimov in het bendeverhaal. Een Rus.

Neen, wel van een zekere Christian Elnikoff, lid van de WNP.

De grote Manitou ziet alles

Niet Simpel, bedankt. Elnikoff heeft 'zelfmoord' gepleegd, niet?

René De Witte wrote:

Elnikoff heeft 'zelfmoord' gepleegd, niet?

Weet niet, heeft wel een mislukte poging tot ondernomen.

De grote Manitou ziet alles

Een journalist uitziende foto's van slachtoffers: Jozeph Broeders, Elise Dewit, Jacques Fourrez, Bozidar Djuroski vader, mevrouw Djuroski, en Bozidar junior. Wie kan helpen?

10

Waarom worden de overvallen uit 1982 en 1983 direct gelinkt (concreet bewezen) aan deze uit 1985? Is de link enkel een paar riot guns die eveneens in 1985 werden gebruikt? Mijn excuses moest dit hier reeds elders te lezen zijn en ik het niet heb opgemerkt.