161

kenza wrote:

Bloed aan de kraag dan zou er een wond aan het hoofd moeten zijn ? Ik denk dat dit het zoveelste dwaalspoor is.

Bloed aan de handen (letterlijk en figuurlijk) kan bij aanraken van de kraag ook een bloedspoor veroorzaken. Dwaalspoor of niet, het moet onderzocht worden en zou zonde zijn als men dit niet zou doen (maar men onderzoekt het dus)

Non semper ea sunt quae videntur

162

kenza wrote:

Bloed aan de kraag dan zou er een wond aan het hoofd moeten zijn ? Ik denk dat dit het zoveelste dwaalspoor is

Dwaalspoor, dit denk ik niet wel een duidelijk signaal. Er zat ook een snipergerweer in de zakken plus toen de zwarte Golf werd opgemerkt (periode andere inhoud van zakken) lag er één van de daders gewond aan de been in de wagen. Erna is de rustpauze van de bende ontstaan. Lekeu en vooral zijn angst vertelt er veel over!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

163

Stel dat het bloed van een prominente persoon is dat de Bende van Nijvel op een of andere manier bemachtigt heeft, bv. tijdens de Roze Balletten en bewust op de kraag heeft gedaan en dat samen met de wapens heeft gedumpt als chantage?

164

Dat lijkt me wat ver gezocht, wetende dat men toen technisch gezien nog niet zo ver stond in het onderzoek van bloed (DNA) en men wellicht niet verder raakte dan het bepalen van een bloedgroep.

Non semper ea sunt quae videntur

165

FreCR wrote:
kenza wrote:

Bloed aan de kraag dan zou er een wond aan het hoofd moeten zijn ? Ik denk dat dit het zoveelste dwaalspoor is

Bloed aan de handen (letterlijk en figuurlijk) kan bij aanraken van de kraag ook een bloedspoor veroorzaken.

Dwaalspoor of niet, het moet onderzocht worden en zou zonde zijn als men dit niet zou doen (maar men onderzoekt het dus)

Zoals ik ook al aangaf. Het volstaat dat iemand met een bebloede hand de vest vastpakt en je hebt een spoor. Kan gebeurd zijn in Temse, tijdens een overval of om het even waar.

166

Stick to the facts : er hangt bloed op de vest -> van wie ? Als we dit al weten zijn we een stap verder.
Wanneer en hoe kan gevraagd worden eens we weten van wie. Niet daarvoor, dat zijn enkel speculaties. Zoals ik al zei, het bloed kan van de conciërge van Temse zijn. Tijdens de overval heeft een dader bloed aan de handen en pakt een vest vast (ook een speculatie dus).

167

Als antwoord op de vraag om meer duidelijkheid. Het forum heeft vele voordelen en enkele nadelen. Ja ik gebruik het forum met een doel welk denk je? Als antwoord op de vraag laatst van wanneer ga je ei leggen. Ten eerste ik ben geen kip of kieken. Ten tweede als ik met info die ik bewust (op het forum) achterhoud naar buiten kom zullen de eerste die op de hoogte gebracht worden de slachtoffers zijn.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Zijn die PV's uit bericht van Vernaillen ergens te lezen op de fora?

169

club_le-happy-few wrote:

Ja die zijn gelinkt kort na dat Vernaillen die post op LinkedIn had gemaakt (door Dim als ik 't mij goed herinner). Je zult ff moet zoeken want ik weet de topic niet uit het hoofd.

170

club_le-happy-few wrote:

Hier zijn deze te vinden, met dank aan Dim.