Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Voor wie absoluut dit boek wil hebben » www.benl.ebay.be

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

En met Amazon?

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Ook » www.fnac.be

Ik ben de auteur van het boek. Ik kan sturen voor 20€ (inclusief postkosten in België). Contact: michel1511@gmail.com

64

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Beste louisfrancois, helaas heb ik nooit zo goed opgelet bij de Frans les. Als er een Nederlandse versie komt wil ik graag een boek bestellen.

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Michel Leurquin signeert dit weekend zijn boek op een boekenbeurs in Brussel » www.flb.be. Zal hij een errata bij zijn boek bijsteken over de vondst in Ronquières. wink

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Merovinger wrote:

Michel Leurquin signeert dit weekend zijn boek op een boekenbeurs in Brussel » www.flb.be. Zal hij een errata bij zijn boek bijsteken over de vondst in Ronquières. wink

big_smile

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Ook over het boek van Michel Leurquin en Patricia Finné zijn er plannen om er een fictiefilm van te maken. Hieronder het antwoord van de uitgever op de vraag of een aantal van zijn uitgegeven boeken zullen verfilmd worden:

Avez-vous envie d'étendre votre catalogue vers du support vidéo? Notre catalogue est déjà largement "exploité" en images : Caïds story, Gangs story sont aussi des films. D’autres titres comme Les Pégriots, Braqueur, L'histoire vraie des tueurs fous du Brabant vont donner lieu à des adaptations en fiction.

Bron » fluctuat.premiere.fr

68

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Zucht.

69

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Er is een vernieuwde versie van het boek van Patricia Finné en Michel Leurquin uitgekomen. Meer informatie op de site van de uitgeverij » www.lamanufacturedelivres.com

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

70

Re: Boek: L'histoire vraie des tueurs fous de Brabant

Misschien nu ook in een Nederlandstalige versie? ... anders moet ik het e-book door Google-translate halen. wink