11

Re: beste wensen

Bedankt voor de wensen DLB en voor de verhelderende ontleding van het probleem, volledig mee akkoord.

Re: beste wensen

Afsluiten met: Deadletterbox 6 januari 2014.

Als je iets doet moet je het goed doen he. lol

Re: beste wensen

Mooi gesproken DeadLetterBox. En hopelijk kunnen we mekaar in 2014 nog eens allemaal treffen om bij te babbelen.

grts
Tom

14

Re: beste wensen

Ik ben het hier ook mee eens. Ik heb net als vele anderen weleens gefronst bij alles wat hier op het forum zo allemaal voorbijvloog. Zo moeilijk is het niet, om op hoffelijke manier uw mening te schrijven. Of eventuele getuigen op hoffelijke manier vragen te stellen.

Met honing vang je meer vliegen dan met azijn.

Re: beste wensen

Fijne feestdagen iedereen. smile

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: beste wensen

Als je eenzaam bent, wens ik je liefde.
Als je je down voelt, wens ik je vreugde.
Als je bezorgd bent, wens ik je vrede.
Als je je leeg voelt, wens ik je hoop.
Vrolijk kerstfeest en een gelukkig gezond 2021.

Re: beste wensen

coconut wrote:

Als je eenzaam bent, wens ik je liefde.
Als je je down voelt, wens ik je vreugde.
Als je bezorgd bent, wens ik je vrede.
Als je je leeg voelt, wens ik je hoop.
Vrolijk kerstfeest en een gelukkig  gezond 2012

Haha coconut: wij moeten vooruit hoor maar zoals je schreef en ik bijkomend zeg " missen is des mensen ".

Voor iedereen: ik wens jullie aangename feestelijke dagen met licht naar hoop totdat  het leven opnieuw kan stralen!!

18

Re: beste wensen

Een fijne kerst gewenst aan iedereen en zijn of haar familie op het forum    En hopelijk voor iedereen een gezond 2021

Hou het veilig

Niet met meer dan VIER
Want de VIERologen
hebben het gezegd

19

Re: beste wensen

Voor iedereen fijne feestdagen, draag zorg voor mekaar.

20

Re: beste wensen

Het zullen geen eindejaarsfeesten zijn zoals we ze zouden wensen. Maar we laten het niet aan ons hart komen. Ik en mijn naasten wensen jullie een zalig Kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar. En zoals we op dit forum al jaren doen: Samen komen we er wel door!