151

Re: Temse: 10 September

Waarom zouden militairen die vesten gaan stelen bij wittock van landeghem? In welk café heb je deze mensen ontmoet? Van Merchtem kan je via Dendermonde naar Temse of via de A12.  Met een saab 900 makkelijk op een half uur te doen. PS: ik woon in Temse.

152

Re: Temse: 10 September

Het waarom? Dat weet nog niemand. Die gasten zag ik in cafe For Ever in de Schoolstraat. Dat cafe is al enkele jaren dicht en zelfs compleet verbouwd tot appartementen.

153

Re: Temse: 10 September

Dat is vlakbij Wittock-Van Landeghem. Ik kan het café mij niet herinneren. Ik heb wel weet van nieuwe appartementen in de schoolstraat.

154

Re: Temse: 10 September

Rechtover de Houtkaai was dat cafe. En dat is inderdaad met de auto maar 2 minuten rijden tot Wittock. Vermits je dat café niet meer wist veronderstel ik dat jij nog jong bent. wink

155

Re: Temse: 10 September

Ik ben van 88, dus 5 jaar na de feiten geboren. Ik ben waarschijnlijk de jongste op het forum, maar daarom niet minder geïnteresseerd in de zaken. Elke dag hoop ik dat iemand gaat praten en er koppen gaan rollen.

Re: Temse: 10 September

Knapen wrote:

Ik ben van 88, dus 5 jaar na de feiten geboren.

Dan kunnen we eindelijk eens een harde conclusie trekken op dit forum: Knapen zat niet in de Bende van Nijvel. wink

157

Re: Temse: 10 September

Haha nee, inderdaad. Ik weet ook lang niet alles over de feiten. Ik ken de geschiedenis in grote lijnen en stel mij vragen bij de manier van onderzoeken, maar ja ik ben zeker niet de enige die zich die vragen stelt. Ik kan er ook helemaal niet bij dat zo iets niet op te lossen is en dat mensen blijven zwijgen. Schrik voor represailles, ik weet niet of je daar na 26 jaar nog schrik voor moet hebben. Dus misschien moeten we eens "lief" vragen aan staatsveiligheid of ze die cassette met de geluidsopname van Bultot aan ons bezorgen?

158

Re: Temse: 10 September

Knapen wrote:

Schrik voor represailles, ik weet niet of je daar na 26 jaar nog schrik voor moet hebben.

Geloof me vrij. Als je die ene gast zijn ogen had gezien vergeet je die nooit van je leven niet meer. Ik ook niet, al wordt ik 100 jaar. Wanneer je een normaal en braaf burger bent hou je je best zover mogelijk van zo'n individu vandaan!

159

Re: Temse: 10 September

Was hij soms gedrogeerd?

160

Re: Temse: 10 September

Chenda, kan je eens een precieze beschrijving van die man geven? Liefst alle details. Indien mogelijk ook nog beschrijving van de anderen die je gezien hebt. Is er een gelijkenis met een van de robotfoto's?