1

Topic: Benefietavond

Op zaterdag 5 oktober is er in Zeebrugge een benefietavond voor Linda Van Huffelen, slachtoffer van de Bende van Nijvel.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/20500_548070798573648_1045201818_n.jpg

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Benefietavond

Wie wil, kan via mij kaarten bestellen. Wie niet kan komen en toch iets wil bijdragen, kan dit uiteraard ook doen. Uiteraard zullen Linda en haar twee dochters van de partij zijn. Het eerste toegangsticket voor de benefiet werd gekocht door Guy Bouten.

Re: Benefietavond

Is er een rekeningnummer of stichting ofzo waar men 100% op kan vertrouwen dat de bijdrage bij Linda terecht komt?

Re: Benefietavond

Jawel Noorderling, zie bovenstaande. smile

Servo per Amikeco

Re: Benefietavond

Helaas wordt ik al oud, en waar ik ook kijk, ik zie nergens een bankrekening nummer, of de naam van een stichting.

Re: Benefietavond

Dag noorderling, bedankt voor je belangstelling! Er kan gestort worden op volgend rekeningnummer: BE14 0634 5121 9783. Belangrijk is dat er in de mededeling staat of het om steun gaat of betaling voor spaghetti-avond. We zijn geen stichting maar een groep vrienden die een feitelijke vereniging vormen met als naam 'vrienden van de zeester'. Woordkeuze 'vzw' klopt eigenlijk niet. Ik zal dat nog laten aanpassen op affiche.

Ik heb met Ben, onze forumbeheerder, over deze benefiet gebabbeld en hij geeft er alle steun aan. Er zijn slechts 75 plaatsen beschikbaar zijn en momenteel zijn er reeds 10 bezet.

Waarom wij deze benefiet organiseren? Wanneer ik contact opnam met Linda, hoorde ik van haar dat er in het verleden iemand was geweest die een benefiet had beloofd. Die benefiet is er nooit geweest en daarom ons besluit om toch iets te organiseren voor deze sympathieke dame die nooit haar humor verloren is.

Re: Benefietavond

Dank voor de informatie Dolorean. En complimenten voor het initiatief. Ik zal binnenkort een bescheiden maar goedbedoelde bijdrage leveren. Vanuit het buitenland heb ik dan wel de big/swift/iban code nodig. Ik hoop dat er meer Nederlanders zullen meedoen.

Re: Benefietavond

Dank je wel, ik ga het forum op de hoogte houden van de giften die binnenkomen. Ook leuk zou zijn dat er grote groep van het forum op 5 oktober afzakt naar Zeebrugge. wink

Rekeninginformatie:

IBAN:BE14 0634 5121 9783
BIC: GKCC BE BB
Belfius bank, rekeningnummer op naam van T. Hoeberigs.

Re: Benefietavond

Dag Dolorean, schrijf mij maar in voor 3 personen. Huis zal nog niet af zijn, maar kom met veel plezier. Zal morgen het geld overschrijven. Mooi initiatief trouwens.

Re: Benefietavond

Geronimo, leuk dat je komt!