Re: Theorie van speurneus

Misschien was die taal het Romani?

222

Re: Theorie van speurneus

Grote opdrachtgever, kleine opdrachtgever, crimi's? Bouhouche, Godfathers in ?, De Staerke, Haemers. Wie waren de godfathers in Brussel,1975-80?

223

Re: Theorie van speurneus

Gegevens uit Beetgenomen die de theorie van speurneus staven. Verklaring van broer Mendez: "Iedereen stelt zich tevreden met een uitleg die rammelt. Ik geloof niet in het grote complot. Wat werd er niet allemaal verteld? Voor mij gaat het erom dat het systeem niet werkt en dat mensen als een Bouhouche niet eens erg slim moeten zijn om het te manipuleren." Zie » Forum

En Lionel Ruth, 'de grote sloper van bendemythes', zie » Forum

Re: Theorie van speurneus

Ik wacht nog steeds op twee ontknopingen. Nou ja, eentje zou al heel mooi zijn; ik stel mijn eisen immers niet al te hoog. Moeten enkele mensen niet eens aan hun jasje worden getrokken? Bijvoorbeeld die toppoliticus (wie?), desnoods die vriend van René de Witte en last but not least Mme Michel. Ik houd niet zo van al die losse eindjes en halve beweringen. En de verjaring komt steeds dichterbij…

René de Witte schreef op de draad Claude Nitelet op 8 februari 2013: "Nog iets. Een vriend van mij hoorde van een toppoliticus drie weken geleden dat de waarheid snel zou uitkomen en dat zou blijken dat de Bende van Nijvel 'een stelletje ongeregeld uit Eigenbrakel' was."

Hestur schreef op de draad Claude Nitelet op 11 februari 2013: "Des éléments nouveaux - de toute grande importance, dit Mme Michel - sont en effet apparus récemment dans l’enquête." Als mijn kennis Frans nog juist is, betekent dit zelfs: 'van zeer groot belang'. Ontknoping nakende?

Re: Theorie van speurneus

Eric, ik lees hier wel meer op dit forum maar ik geloof niet zo snel meer. Als iemand iets weet of zelfs alles weet, moet hij alles vertellen en geen hints en halve tips. De verjaring is er bijna en dan lopen de daders als ze nog leven rustig over straat. Kan en mag niet de bedoeling zijn.

Re: Theorie van speurneus

speurneus wrote:

Eric, ik lees hier wel meer op dit forum maar ik geloof niet zo snel meer. Als iemand iets weet of zelfs alles weet, moet hij alles vertellen en geen hints en halve tips. De verjaring is er bijna en dan lopen de daders als ze nog leven rustig over straat. Kan en mag niet de bedoeling zijn.

Klopt, maar wat porren en poken kan geen kwaad. Bovendien is m.n. Martine Michel niet de eerste de beste.

Re: Theorie van speurneus

Inderdaad, wat woelen kan geen kwaad. Daar heeft u gelijk in.

Re: Theorie van speurneus

Ik ben voorlopig offline. Ik ga lekker afkoelen en me bezinnen of ik nog deel neem aan het forum. De groeten en misschien tot ziens!

229

Re: Theorie van speurneus

Hoi Speurneus, je moet je niet laten weerhouden om je mening te geven. Laat je niet negatief beinvloeden door anderen die het blijkbaar niet hebben begrepen. Het is bij bepaalde mensen niet bekend dat het leven te kort is om zo beneden niveau met elkaar om te gaan.  Het feit dat mensen niet weten waar we het over hebben is al triest, er zijn 28 doden gevallen. Probeer de tijd die je op deze aarde doorbrengt met respect met elkaar om te gaan, je weet niet wat de dag van morgen zal brengen.

Speurneus ik waardeer je inzet en vindt dat je een belangrijke bijdrage heb geleverd met voldoende steun van mij en diverse anderen.

230

Re: Theorie van speurneus

Maar ik begrijp je heel goed Speurneus. Ik denk dat ik me voorlopig ook terugtrek. Ik zie het rendement van het forum eerlijk gezegd niet meer. Ik heb meer het gevoel dat er sprake is van een bepaalde vorm van sensatie in plaats van serieus gedrag. Dit forum is ooit door een journalist tijdens een reportage genoemd in een serieuse context, dat is dus goed. Maar als ik naar de recente ontwikkelingen kijk dan gaat dit niet de goede kant op.