Re: Theorie van speurneus

Zou toch wat wezen howitzer, gewoon een groepje gefrustreerden rijkswachters. Niks exotische hypothesen, staatsgrepen, gladio of wapentrafieks Was het maar zover dat we kunnen zeggen tegen slachtoffers dit was het. Was het maar zover dat we Ben kunnen bedanken voor zijn jaren lange inzet hier. Was het maar zover dat we tegen al die gepasseerde namen hier kunnen zeggen sorry. Was het maar zo ver dat kunnen zeggen Ben doe het licht maar uit hier. Was het maar zover.

Re: Theorie van speurneus

Twee weken geleden, zegt Vermassen. Dat is dus voordat Bonkoffsky publiekelijk tot reus werd gebombardeerd. Maar als Vermassen zegt dat "dit kan verklaren hoe het mogelijk is dat zo’n aanslag gebeurt zonder dat de politie tussenbeide is gekomen", dan weet ik niet waarover hij het heeft. De politie probeerde wel degelijk tussenbeide te komen in Aalst. We herinneren ons Eddy Nevens.

373

Re: Theorie van speurneus

vleermuisje1971 wrote:
howitzer wrote:

We zullen het binnenkort weten, Vermassen heeft het opgelost. Kuch kuch.
/nieuws/binnenland/vermassen-gouden-tip-over-bende-van-nijvel-gekregen~a9fc001a/

Zou toch wat wezen howitzer, gewoon een groepje gefrustreerden rijkswachters. Niks exotische hypothesen, staatsgrepen, gladio of wapentrafieks Was het maar zover dat we kunnen zeggen tegen slachtoffers dit was het. Was het maar zover dat we Ben kunnen bedanken voor zijn jaren lange inzet hier. Was het maar zover dat we tegen al die gepasseerde namen hier kunnen zeggen sorry. Was het maar zo ver dat kunnen zeggen Ben doe het licht maar uit hier. Was het maar zover.


Zal het ooit zo ver komen denkt u?
Zal er ooit een verklaring gevonden worden die alles verklaart en die iedereen kan aanvaarden, en waarna elkeen rust kan vinden?

Ik ben bang van niet.
Er zijn hier zovele tentakels aan dit meerkoppige drakendossier dat de waarheid er wel ergens op de één of andere wijze vervormd in zal zitten. Maar exact wie, hoe, wat, waarom. Is er een bovenbouw, zo ja de welke? Hoe ver stekt die?
Daar kom je mijns inziens nooit meer (volledig) achter.
Nooit zullen alle mensen geloven dat hetgeen waarmee men mogelijk naar buiten komt - hèt is.

374

Re: Theorie van speurneus

CleverTrevor wrote:

Twee weken geleden, zegt Vermassen. Dat is dus voordat Bonkoffsky publiekelijk tot reus werd gebombardeerd. Maar als Vermassen zegt dat "dit kan verklaren hoe het mogelijk is dat zo’n aanslag gebeurt zonder dat de politie tussenbeide is gekomen", dan weet ik niet waarover hij het heeft. De politie probeerde wel degelijk tussenbeide te komen in Aalst. We herinneren ons Eddy Nevens.

Eddy Nevens is toch wel een grote held. Zijn schoten hebben deze waanzin waarschijnlijk gestopt.

Ik vrees ook dat idd dat er veel mensen nooit een bevredigende verklaring komt. Dit is nu eenmaal een zaak die bol staat van hypotheses en complot theorieën. Net zoals de moord op JFK of Jack the Ripper.

Re: Theorie van speurneus

CleverTrevor wrote:

Twee weken geleden, zegt Vermassen. Dat is dus voordat Bonkoffsky publiekelijk tot reus werd gebombardeerd. Maar als Vermassen zegt dat "dit kan verklaren hoe het mogelijk is dat zo’n aanslag gebeurt zonder dat de politie tussenbeide is gekomen", dan weet ik niet waarover hij het heeft. De politie probeerde wel degelijk tussenbeide te komen in Aalst. We herinneren ons Eddy Nevens.

Bedoeld hij daar de rijkwacht niet mee. Die waren toch net vertrokken in Aalst voor de raid. Te voet naar ..........

376

Re: Theorie van speurneus

Alle respect voor eddy nevens hij is in mijn ogen een held en deed heel dapper wat nodig is !!
Maar de reus is springlevend opgemerkt ter hoogte van stro kappelleken in Denderleeuw door 3 onafhankelijke getuigen die appart ondervraagd zijn door de CWB

De golf vertraagde en de reus probeerde het kofferdeksel te sluiten ter hoogte van het stro kappelleken 
Iets verder stopte de golf ter hoogte van titty-bar het jagershof waar de chafeur  van de golf de koffer sloot waar hij richting Okegem reed waar hij op zijn beurt terug werd opgemerkt aan café de molen door 2 getuigen

377

Re: Theorie van speurneus

In de zaak van Jack the Ripper is er trouwens ook een theorie dat dit het werk van vrijmetselaars zou zijn. Het motief zou zijn dat de Britse prins Albert een prostituee uit White chappel zwanger zou hebben gemaakt er daarom uit de weg moest geruimd worden tezamen met haar collega's die dit geheim kenden. In de jaren 90 is daar de thriller "From hell" met Johnny Depp over gemaakt. Zeer goede film maar zeer bedenkelijke theorie waar desalniettemin toch een aantal "serieuze" boeken over verschenen zijn.

Re: Theorie van speurneus

kenza wrote:

Alle respect voor eddy nevens hij is in mijn ogen een held en deed heel dapper wat nodig is !!
Maar de reus is springlevend opgemerkt ter hoogte van stro kappelleken in Denderleeuw door 3 onafhankelijke getuigen die appart ondervraagd zijn door de CWB

De golf vertraagde en de reus probeerde het kofferdeksel te sluiten ter hoogte van het stro kappelleken 
Iets verder stopte de golf ter hoogte van titty-bar het jagershof waar de chafeur  van de golf de koffer sloot waar hij richting Okegem reed waar hij op zijn beurt terug werd opgemerkt aan café de molen door 2 getuigen

Kenza met alle respect, hoe moet ik het bovenstaande interpreteren. Ik kan dat niet goed koppelen aan de vraagstelling wel of geen politie aanwezig.

379

Re: Theorie van speurneus

Was informatief dat de reus nog springlevend was

Re: Theorie van speurneus

kenza wrote:

Was informatief dat de reus nog springlevend was


Naam en paard graag , je draait er steeds om heen   als je dingen weet zeg het dan inplaats van dit gedoe wat nergens toe leid