381

Re: Theorie van speurneus

Ik zat ook hier en daar op het forum bepaalde pistes te lezen, je wordt er op een gegeven moment gaar van. Er wordt er behoorlijk op los gefantaseerd.

382

Re: Theorie van speurneus

Deze info is bekend bij de CWB en volkedig nagetrokken en bevestigd ! Menig forumleden zijn hiervan mede op de hoogte
Het is niet gebruikelijk om bronnen vrij te geven ook al doe ik dat telkens naar de forumbeheerder

Dit in tegenstelling die een theorie uit hun botten te slaan dat nergens op slaat naar mijn inzien maar ook deze mensen hun mening respecteer ik

Nogmaals mij gaat het niet om de personen of theorieën maar om de plaatsen

Re: Theorie van speurneus

vleermuisje1971 wrote:
CleverTrevor wrote:

Twee weken geleden, zegt Vermassen. Dat is dus voordat Bonkoffsky publiekelijk tot reus werd gebombardeerd. Maar als Vermassen zegt dat "dit kan verklaren hoe het mogelijk is dat zo’n aanslag gebeurt zonder dat de politie tussenbeide is gekomen", dan weet ik niet waarover hij het heeft. De politie probeerde wel degelijk tussenbeide te komen in Aalst. We herinneren ons Eddy Nevens.

Bedoeld hij daar de rijkwacht niet mee. Die waren toch net vertrokken in Aalst voor de raid. Te voet naar ..........

Een ex-rijkswachter beschuldigt zijn vroegere oversten ervan dat ze op 9 november 1985 in een perfect samenspel met de Bende van Nijvel een wagen met twee gewapende rijkswachters wegriep, enkele minuten voor daar de hel losbarstte. Voor Jef Vermassen is dit de ‘gouden tip’.