You are not logged in. Please login or register.
Active topics Unanswered topics
Contact
Heeft u een vraag of informatie over de Bende van Nijvel? Contacteer ons via »
info@bendevannijvel.com
Pages Previous 1 … 104 105 106 107 108 Next
You must login or register to post a reply
RSS topic feed
Idefix wrote:zeno wrote:Natuurlijk is dat zo. Goed dat iemad de tunnelvisie heeft verlaten. Fourez-Dewit waren op het verkeerde moment op de verkeerde plaats.
Zo is dat!
Eddy Vos had ook last van tunnelvisie, zoals fenix terecht opmerkt!!!!!
fenix wrote:Etiennen bedoelde dat Vos aan tunnelvisie leed. ( om het wat sterker uit te drukken) maw als hij een bepaalde piste in zijn hoofd had was het moeilijk voor hem zich open te stellen voor andere pistes. Iets in die zin heb ik trouwens nog ergens gelezen in een evaluatie over Vos.
Wat volgens mij veel erger is het feit dat de huidige procureur ook geneigd is om een tunnelvisie te hebben.
Believer Murcielago wrote:Idefix wrote:Zo is dat!
Eddy Vos had ook last van tunnelvisie, zoals fenix terecht opmerkt!!!!!
Wat volgens mij veel erger is het feit dat de huidige procureur ook geneigd is om een tunnelvisie te hebben.
Wat jij tunnelvisie noemt is eigenlijk kennis van het dossier. Fourez en Dewit waren niet op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Zij zijn bewust naar hun eindbestemming geleid. Weet je ook waarom?
Hoe kun je stellen dat het een feit is dat de procureur neigt naar tunnelvisie? Weet je meer dan wij?
Vetter, vertel eens waarom...
Vetter wrote:Believer Murcielago wrote:Wat volgens mij veel erger is het feit dat de huidige procureur ook geneigd is om een tunnelvisie te hebben.
Wat jij tunnelvisie noemt is eigenlijk kennis van het dossier. Fourez en Dewit waren niet op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Zij zijn bewust naar hun eindbestemming geleid. Weet je ook waarom?
Hoe kun je stellen dat het een feit is dat de procureur neigt naar tunnelvisie? Weet je meer dan wij?
Uiteraard weet ik meer dan jullie.
Als betrokken partij weet je altijd meer hè Vetter.
Believer Murcielago wrote:Vetter wrote:Wat jij tunnelvisie noemt is eigenlijk kennis van het dossier. Fourez en Dewit waren niet op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Zij zijn bewust naar hun eindbestemming geleid. Weet je ook waarom?
Uiteraard weet ik meer dan jullie.
Als betrokken partij weet je altijd meer hè Vetter.
Fijn, dat je zo bescheiden bent. Dat zie je niet zo vaak meer.
Marcel Morue was ook op dit verkeerd moment op deze fatale plaatst.
Etienne1420 wrote:Marcel Morue was ook op dit verkeerd moment op deze fatale plaatst.
Alle slachtoffers waren op het verkeerde moment, op de verkeerde plaats.
Etienne1420 wrote:Marcel Morue was ook op dit verkeerd moment op deze fatale plaatst.
Dat is nog maar de vraag. Het hele verhaal rammelt aan alle kanten.
Wat nog vreemder is, niemand mocht nog iets van zijn (partner?) Lacroix vernemen. De familie van Morue niet, zijn collega's niet, Waar is die rijkswachter met boter op zijn hoofd gebleven?
Ik heb een raar gevoel tegen deze feit.
Het is puur non sens.
Misschien voor de killers was Morue op tijd ter plaatst.
Etienne1420 wrote:Ik heb een raar gevoel tegen deze feit.
Het is puur non sens.
Misschien voor de killers was Morue op tijd ter plaatst.
Hoe kan een feit nonsens zijn? Je bent duidelijk niet tweetalig, hoe denk je het dan te begrijpen?
Probeer eens te oefenen door vaker de vraag: ‘ik begrijp het niet. Kunt u het me uitleggen?’ te stellen.
Pages Previous 1 … 104 105 106 107 108 Next
You must login or register to post a reply