Natuurlijk denken wij dat alles wat in P-magazine staat juist en waar is, net zoals alles wat in Pv's staat klopt. Maar gelukkig hebben we jou om de waarheid en de kwaliteit te bewaken. Misschien kan je ons eens een lijstje geven van de meest betrouwbare tijdsschriften of magazines.
Wat mij betreft heeft Debels minstens een aantal verdiensten, ten eerste houdt hij de zaak levendig, ten tweede plaatst hij vaak foto's van PV's en andere stukken die wij niet bezitten, ten derde leest hij het forum, ten vierde is hij bij mijn weten universitair geschoold en kan je toch een zekere mate van intelligentie verwachten hetgeen niet van iedereen kan gezegd worden. Ten vijfde durft hij af en toe dingen schrijven die in de gewone pers niet mogen of kunnen geschreven worden,al kan het beter wat dit laatste betreft. Maar ik heb begrip voor zijn houding.
En we hebben Debels niet nodig om onze fantasie de vrije loop te laten. Justitie heeft dat voor ons geregeld. Binnen een aantal dagen krijgt Justitie nog eens de kans om te motiveren waarom bepaalde onderzoeken niet of onnauwkeurig gebeurd zijn. Of om oprechte excuses aan te bieden voor al wat er in de loop der jaren misgelopen is. Want zelfs excuses hebben de slachtoffers niet gekregen, laat staan een deel van de waarheid. Dus neen highonprozak, het is niet de schuld van Debels of P-magazine dat wij hier blijven fantaseren bij gebrek aan de waarheid.
Helemaal juist Xeno, bovenstaand antwoord was natuurlijk niet voor jou maar voor highonprozac met een c. Ik ga u de waarheid vertellen, die k in plaats van een c was natuurlijk een euh, onbewuste tikfout ... euh ... smiley.