111

imazibraine wrote:

Waarom denk je dat VRT en VTM zelfs geen melding meer maken van krachttoeren van het Federaal Parket  zoals het opgraven van het zoveelste stoffelijk overschot  (in casu van een extreemrechtse postbode)?

Omdat ze weten waar de klepel hangt.

Benieuwd hoe ze gaan reageren wanneer wanneer Frédéric Van Leeuw, Marianne Capelle of Eric Bisschop komen aandraven met de ultieme Magic Bullet : een wonderbaarlijke DNA-match ...

Zou best kunnen.
Maar wat ik me na 35+ jaren afvraag: hoe geloofwaardig gaat dat eventueel overkomen zonder een gedetailleerd proces waar ALLE gekende feiten aantoonbaar met mekaar matchen? Gaan er een aantal zaken op de kant gezet worden of toegevoegd worden om het discours rond te krijgen?

Geloofwaardigheid: iets waar respect uit volgt.
Geen van deze twee zaken schijnen de laatste decennia een cause of concern te zijn geweest voor groepen individuen binnen bepaalde instituten van dit land. Het slechte blijft gedijen als het goeie laat betijen.

imazibraine wrote:

Ik wist niet dat Nederlandse advocaten de tijd hadden om te wachten, en vooral : om tijdens de kantooruren dit forum permanent in de gaten te houden ...

U heeft geen vrouw en kinderen, laat staan een vrouw en kinderen die u een spiegel voorhouden en daarom schreef u dat. Daarom gun ik u uw pleziertje van harte. U heeft het harder nodig dan ik.

Niet slecht bedoeld.

Ik heb alle respect voor Nederlandse advocaten, die al genoeg de schietschijf zijn van de penose.

Heb overigens zowel vrouw als kinderen, meer dan het gemiddelde zelfs (van die laatsten dan toch :-)

Oké, duidelijk zo, dank u, goedenavond.

115

edd wrote:
Now wrote:

Voor de Nederlanders op het forum. Het is niet zomaar een Nederlander, op basis van zijn uiterlijk zou je hem kunnen verwarren met Bouhouche. Dat er een Nederlander een rol speelt, dit verklaart Bultot tevens op 10 nov. 85 in de ochtend! Hij vertelde erbij mocht je het weten je zou eindigen zoals Montel. Nu waarom vertelde Bultot dit bekijk eens wat zijn job was toen die fake aanslag plaatsvond. Dit navragen kan je doen in Florida trouwens.

Okay we moeten dus op zoek naar een Nederlander met de gelijkenis van Bouhouche...

Wel ja. Zoeken is niet nodig edd. Het staat in de dossier namelijk! Daarom dat ik zo vriendelijk ben om er op te wijzen.

Je zou vandaag beter gaan zoeken naar een Fransman met het (16 jaar oudere) uiterlijk van Bouhouche, ergens op het strand van de één of andere DOM-TOM.

Waarom dacht je dat Beijer kort na het dodelijk ongeval van Bouhouche een andere identiteit wou? En Bouhouche in zeven haasten gecremeerd werd in een uithoek van de Pyreneeën?

En onze ambassade niet eens ingelicht werd van zijn dood?

117

Zoeken. Wel wat had Latinus met Nederlanders te maken? En wat hebben Nederlanders met Achten te maken? Zeg nu niet dat dit moeilijk is hé!

118

Sorry Bultot nog vergeten. Wat deed Bultot ten tijde van de fake aanslag op Achten? Zou er ergens een logisch verband zijn?

119

Now wrote:

Zoeken. Wel wat had Latinus met Nederlanders te maken? En wat hebben Nederlanders met Achten te maken? Zeg nu niet dat dit moeilijk is hé!

Waar Nederlanders zich mengen , komt er meestal drugs bij te kijken.

120

Latinus had heel wat dossiers in handen , Bultot bezat ook dossiers , Achten acht ik wel in staat om dossierinfo door te geven.